Resultat 1 till 3 av 3

Skaparen av Fyndhunter presenterar sig

  1. #1
    Seduceds avatar
    Seduced Seduced är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    2
    Hejsan!

    Mitt namn är Karim och jag är första års studerande på KTH IT. Under en väldigt lång tid spenderade jag min tid på spel och dylikt, men jag tyckte att det inte gav så mycket i längden så jag beslutade mig för att starta ett nytt projekt. Projektet var att skapa en blogg där jag och i framtiden medarbetare hittar fynd inom elektronik och skriver om det på bloggen. Bloggen ska vara helt skript fri och utan påverkan av företag och återförsäljare. SKulle det dock vara så att något företag har ett riktigt bra fynd och vill förmedla det till oss är det helt ok.

    Min framtidsplan med sidan är att den ska kunna bli tillräckligt stor så jag kan ha lite klir i kassan vid sidan om mitt studentliv (vem vill inte xD).

    Just nu fokuserar jag på att förbättra SEO på bloggen, jag är en gigantisk nybörjare inom detta så jag hoppas ni orkar med mig

    Vänliga Hälsningar
    Karim // FyndHunter.se
    Senast redigerat av Seduced den 2008-08-31 klockan 15:21.

  2. #2
    Joakims avatar
    Joakim Joakim är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    77
    Välkommen Karim! Söker du bland gamla poster så hittar du mycket som kan hjälpa dig!

  3. #3
    Seduceds avatar
    Seduced Seduced är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    2
    Citat Ursprungligen postat av j.green
    Välkommen Karim! Söker du bland gamla poster så hittar du mycket som kan hjälpa dig!
    Tackar, jo jag ser att det finns mycket informativt, bara att ta åt sig Synd att det inte finns någon tråd där man kan få kritik på den SEO man redan har på sin hemsida.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Lars Carlén presenterar sig
    Av Lars Carlén i forum Introduktion
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 21:17