Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 31 till 58 av 58

SEO-proffs.se

  1. #31
    berraåsnobbens avatar
    berraåsnobben berraåsnobben är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Fristad
    Inlägg
    138
    Det smartaste man kan göra är nog att lägga ner seo-proffs.se och glömma bort att det överhuvudtaget har existerat någon sida.
    Detta är ju helt omöjligt att göra 100 % rätt.
    Nägon som skulle platsa på listan kommer inte med av en eller annan anledning.
    Någon som är med på listan är kanske oseriös eller jobbar på ett oseriöst företag.

    Om det nu finns oseriösa personer på seriösa företag och seriösa personer på oseriösa företag så var går gränsen. Vem får vara med och vem inte?

  2. #32
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Jag tycker att det här är ett bra initiativ, Jim har gjort en seriös satsning på att få till en så opartisk lista som möjligt och jag kan inte idag se något bättre sätt att göra det. Jag kan inte se någon som helst anledning att bara för att det inte är till hundra procent rätt ska man lägga ner den. Med det resonemanget bör ju varenda site läggas ner. Wikipedia åker, Google lika så för att inte tala om tidningarna som i många fall brister i källkontrollen.

    Det är förstås fullständigt orimligt att någon ska sitta och göra bedömningen vilka som är "seriösa" och då är forumpoäng samt den titel man själv sätter den bästa bedömningen.

    Om vi kan bortse från semantiken och ge Jim konstruktiva förslag på hur man ska avgöra vem som ska finnas på listan skulle den är tråden fungera mycket bättre. Låt säga att vi kan välja att se listan som en möjlighet att marknadsföra sig själv om man lever upp till vissa kriterier (och inte som ett försök till att vara en definition på vad ett SEO-proffs är, vilket jag inte upplever att siten försöker vara), vilka kriterier är det då rimligt att sätta?

    Jag tycker att poängen på forumet åtminstone är ett mått på vilka som anstränger sig för att sprida kunskap om SEO. Därför är det ett bra mått (inte på hur mycket man jobbar med det eller på vilket sätt).

    SEO-proffs titeln på forumet är som sagt något man sätter själv. Därför är det ett bra mått. För att vi inte ska hamna i situationen att alla anser att de ska ha titeln seo-proffs kanske vi kan tillägga att många av oss har mindre överseende med dem som valt att sätta den titeln, har man en mer nybörjarklingande titel är både medlemmar och moderatorer mer beredda att supporta.

    Jag kan tycka att för att listan ska vara riktigt bra ska man bara kunna hamna på den om man faktiskt arbetar mot kund. Om man bara optimerar sina egna siter är det ju knappast någon till nytta att man finns på listan.

    Slutligen, kanske vi kan släppa att posta allmänna "lägg ner" eller "Blä" poster och från och med nu ägna oss åt kritik av det lite konstruktivare slaget?
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  3. #33
    MattiasNs avatar
    MattiasN MattiasN är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    680
    Jag tycker att man borde höja antalet "rykte". 20 är i lägsta laget för att ha gett något till forumet.

    Det skulle ju också ge ett incitament till de proffs som vill vara med på listan att skriva bra artiklar och dela med sig av sin kunskap.

    Att skriva 30 inlägg kan man ju göra på en kväll. Bara att hälsa någon välkommen i alla presentationstrådar.
    Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]

  4. #34
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Urban G
    För om ordspråket ”Den utan skuld kastar första stenen” skulle gälla, blir det inte många stenar kastade i SEO-branschen.
    100% sanning! En lite smärtande sanning för de flesta, inte minst för mig.

    mvh zooloo

    [Redigerat pga regel 5 /Magnus]
    Senast redigerat av Magnus den 2008-09-12 klockan 07:14.

  5. #35
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren
    Angående statustiteln för SEO-proffs så håller jag med angående era kommentarer. Men hur ska man gå tillväga på ett lätt sätt? Länk till wikipedia.
    Finns väl direkt ingen "träning"/"skola" för SEO. Det är ett yrke där de flesta är självlärda, mer eller mindre. Därav att det är väldigt svårt att sätta titeln "seo proffs" på någon som inte "är anställd" för att sköta SEO åt andra.

    /Patrik

  6. #36
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    SEO-proffs.se nu med i nyhetsbrevet Hack!:
    http://www.alltompc.se/nyheter/?id=46487

    Sidan och undersidor nu även fått PageRank 4 för de som är intresserade.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  7. #37
    Feldons avatar
    Feldon Feldon är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    458
    Trevligt. Själv har jag ansökt om att få titulera mig som SEO-proffs här på forumet innan jag ansökte om att få vara med på sidan.

  8. #38
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Det har brutits mot en hel del forumregler i den här tråden och därför har jag raderat ett antal inlägg.

    Den främsta anledningen är att regeln om smutskastning av SEO-bolag inte följts. Det är en extremt viktig regel av flera anledningar. Den första är att forum där man accepterar smutskastning snabbt förfaller till bara det. Den andra är att forumet är till för att man ska kunna dela med sig och ta till sig av kunskaper inom SEO, inte om SEO-bolag. Den tredje är att olika företag mycket väl kan ha olika avtal med sina kunder och det därför endast kan bli spekulationer.
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  9. #39
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Ursäkta Magnus, värre BULLSHIT har jag sällan skådat.

    Värre klubb för inbördesbeundran, som seo-proffs, har jag inte mött tidigare. Men, ni kan ju alltid stoltsera med det ut mot kunderna så får väl jag och andra dra fram och publicera denna skit utanför er kontroll.

    /Patrik

  10. #40
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Citat Ursprungligen postat av Feldon
    Trevligt. Själv har jag ansökt om att få titulera mig som SEO-proffs här på forumet innan jag ansökte om att få vara med på sidan.
    Feldon, du jobbar för fel bolag ... du kommer aldrig ses som ett "seo proffs"

    /Patrik

  11. #41
    heads avatar
    head head är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    125
    Citat Ursprungligen postat av Magnus
    Det har brutits mot en hel del forumregler i den här tråden och därför har jag raderat ett antal inlägg.

    Den främsta anledningen är att regeln om smutskastning av SEO-bolag inte följts. Det är en extremt viktig regel av flera anledningar. Den första är att forum där man accepterar smutskastning snabbt förfaller till bara det. Den andra är att forumet är till för att man ska kunna dela med sig och ta till sig av kunskaper inom SEO, inte om SEO-bolag. Den tredje är att olika företag mycket väl kan ha olika avtal med sina kunder och det därför endast kan bli spekulationer.

    Om seo-proffs.se inte ska ha några blackhat/spam killar i sin lista, då bör det ju vara okey att kolla upp vad de olika personerna på listan sysslar med. Annars blir det ju bara en låtsasregel och listan tappar snabbt i förtroende. (Om den nu kan tappa så mycket mer...)

    Utan att göra efterforskingar kan man ju snabbt peka ut ett par på listan som använder sig av automatiska länkbytes program, spambloggar, osv..

  12. #42
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Man har förstås all rätt i världen att stalka vem man vill på nätet. Jag har däremot svårt att förstå varför SEO-Proffs skulle inverka på reglerna på SEO-Forum. Visst, båda har startats av samma person men SEO-Forum är en community effort och många av oss har investerad tid och intresse i forumet.

    Om du tycker att reglerna är felaktiga så utgår jag ifrån att det går att debattera dem, det hör nog hemma i en egen tråd däremot.
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  13. #43
    heads avatar
    head head är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    125
    Citat Ursprungligen postat av Magnus
    Man har förstås all rätt i världen att stalka vem man vill på nätet. Jag har däremot svårt att förstå varför SEO-Proffs skulle inverka på reglerna på SEO-Forum. Visst, båda har startats av samma person men SEO-Forum är en community effort och många av oss har investerad tid och intresse i forumet.

    Om du tycker att reglerna är felaktiga så utgår jag ifrån att det går att debattera dem, det hör nog hemma i en egen tråd däremot.
    Påstå inte att det är två olika sidor som inte bör kopplas ihop, det är bara löjligt.
    Seo-forum.se och seo-proffs är ett tätt samarbete, gå bara in och läs på S-P så ser du att det på varje sida minst en gång nämns S-F. Men det går åt andra hållet också, S-F har här på toppen av sidan en länk "Lista på svenska SEO-proffs". S-P är ett kompliment till S-F, men ej fristående sådant.

    Så om nu seo-forum.se är ett " community effort" bör vi ju också kunna disskutera hur det här samarbetet ska se ut, annars kan ju knappast seo-forum.se ställa upp som referens.

  14. #44
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Ja jag håller med, vi kan diskutera hur samarbetet ska se ut.
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  15. #45
    heads avatar
    head head är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    125
    Citat Ursprungligen postat av Magnus
    Ja jag håller med, vi kan diskutera hur samarbetet ska se ut.
    Bra,då vill jag slänga ut påståendet:

    1. Kan inte vi påverka vilka som listas bör vi inte samarbeta.
    1.2 Vi bör kunna kontrollera att de som listas/vill listas följer reglerna.

  16. #46
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Citat Ursprungligen postat av Magnus
    Man har förstås all rätt i världen att stalka vem man vill på nätet. Jag har däremot svårt att förstå varför SEO-Proffs skulle inverka på reglerna på SEO-Forum. Visst, båda har startats av samma person men SEO-Forum är en community effort och många av oss har investerad tid och intresse i forumet.

    Om du tycker att reglerna är felaktiga så utgår jag ifrån att det går att debattera dem, det hör nog hemma i en egen tråd däremot.
    Vem snackar om att "stalka" någon? Är det "ert sätt" att INTE vilja bli granskade. Vad är annars vitsen med listan över seo-proffs.se? Ska de personerna INTE hålla för en granskning?

    Håller med head. Ska det vara ett sådant tätt samarbete mellan seo-forum och seo-proffs så bör medlemmarna här kunna säga sitt, påvisa vad personerna på listan stödjer för typ av off-site optimeringar.

    Tål man inte den granskningen kanske man inte heller ska be om att listas på seo-proffs och/eller inneha titeln seo-proffs här på forumet ...

    /Patrik

  17. #47
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Citat Ursprungligen postat av Feldon
    Trevligt. Själv har jag ansökt om att få titulera mig som SEO-proffs här på forumet innan jag ansökte om att få vara med på sidan.
    Citat Ursprungligen postat av MrWize
    Feldon, du jobbar för fel bolag ... du kommer aldrig ses som ett "seo proffs"

    /Patrik
    Jag aldrig fått en ansökan från Feldon. Som jag sagt innan så ansöker man genom att skicka PM till mig med en motivering. Om det låter vettigt och man till exempel jobbar yrkesmässigt med SEO och har erfarenhet blir den godkänd.

    Citat Ursprungligen postat av head
    Bra,då vill jag slänga ut påståendet:

    1. Kan inte vi påverka vilka som listas bör vi inte samarbeta.
    1.2 Vi bör kunna kontrollera att de som listas/vill listas följer reglerna.
    Som jag sagt tidigare både i tråden och på seo-proffs.se så är jag väl medveten om att de kriterier jag satt upp kanske inte är de absolut bästa men det var de bästa jag kunde komma fram till. Jag är öppen för feedback angående eventuell ändring av kriterierna. Dock måste det vara enkelt att se.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  18. #48
    heads avatar
    head head är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    125
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren

    Som jag sagt tidigare både i tråden och på seo-proffs.se så är jag väl medveten om att de kriterier jag satt upp kanske inte är de absolut bästa men det var de bästa jag kunde komma fram till. Jag är öppen för feedback angående eventuell ändring av kriterierna. Dock måste det vara enkelt att se.
    Om det nu ska vara en sida som enbart listar de som sysslar med "seriös" seo, bör detta kanske nämnas i reglerna.
    Det bör ju även vara tilllåtet att granska de som finns på listan och disskutera det man hittar. Nu är det ju enbart du som bestämmer vilka som ska listas (med hjälp av data från forumet) och det går inte att disskutera tveksamma personer på listan.

    Som det ser ut nu kan man ju uppenbart säga en sak och sen syssla med annat och ändå listas...

  19. #49
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Så vad är ert förslag på hur man ska förbättra det? Vilka ändringar på kriterierna tycker ni man ska göra? Jag anser att vi nu är tillbaka till inlägg 16 i denna tråd. Inga konkreta konstruktiva förslag på ändringar för sidan har kommit i denna tråd sedan dess. Jag uppskattar feedback och kritik för sajten men det underlättar om man kommer med konstruktiva förslag.

    Jag har ett annat förslag till:

    Man lägger till en mening text i början på alla profiler i kanske en annan färg som säger:

    Denna person är listad på SEO-proffs.se eftersom han fullföljer dessa utvalda ej perfekta kriterier.

    Vad sägs om det?

    Kriterier som att vara "seriös" eller följa Googles riktlinjer fungerar inte alls. Det är alldeles för luddigt och vem ska bedöma? Var och hur? Helt omöjligt.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  20. #50
    heads avatar
    head head är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    125
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren
    Så vad är ert förslag på hur man ska förbättra det? Vilka ändringar på kriterierna tycker ni man ska göra? Jag anser att vi nu är tillbaka till inlägg 16 i denna tråd. Inga konkreta konstruktiva förslag på ändringar för sidan har kommit i denna tråd sedan dess. Jag uppskattar feedback och kritik för sajten men det underlättar om man kommer med konstruktiva förslag.

    Jag har ett annat förslag till:

    Man lägger till en mening text i början på alla profiler i kanske en annan färg som säger:

    Denna person är listad på SEO-proffs.se eftersom han fullföljer dessa utvalda ej perfekta kriterier.

    Vad sägs om det?

    Kriterier som att vara "seriös" eller följa Googles riktlinjer fungerar inte alls. Det är alldeles för luddigt och vem ska bedöma? Var och hur? Helt omöjligt.
    Det jag försöker få dig att förstå är att om du vill få någon som helst legitimitet och förtroende för listan måste det gå att diskutera de som finns på den.
    Det går inte att basera den på ryktes poäng och tro att man på så sätt filtrerar bort dåligt folk, det tror jag inte heller du tror.
    Du sitter som ett ytterligare filter, vilket inte ökar förtroendet. (Inget illa mot dig personligen, menar att ingen enskild person bör sitta som domare. )

    Som sagt, ge plats för diskussion av listan och personerna på den så får vi se om det kan bli något utav den, annars kommer den bara dö ut.
    Senast redigerat av head den 2008-10-06 klockan 18:25.

  21. #51
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    121
    En fråga till head; vilka regler tycker du skall gälla för att få vara med på seo-proffs?

    Jim har gjort ett förslag som du sågar och jag har svårt att se vad du förslår för konkreta åtgärder för att "rätta till" listan, förutom att det skall gå att diskuttera de personer som listas där.

  22. #52
    heads avatar
    head head är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    125
    Citat Ursprungligen postat av Anders T
    En fråga till head; vilka regler tycker du skall gälla för att få vara med på seo-proffs?

    Jim har gjort ett förslag som du sågar och jag har svårt att se vad du förslår för konkreta åtgärder för att "rätta till" listan, förutom att det skall gå att diskuttera de personer som listas där.
    Jag tror man kommer en lång väg genom att bara tillåta diskussion av personerna på listan, de som inte känner att de kan stå för sina metoder ska inte heller finnas med på listan.
    Skulle jag ta mig tid och hjälpa fler här och låtsas vara seriös tror jag det inte skulle ta för lång tid för att ta mig upp, men borde jag vara där? Nej...

  23. #53
    altgards avatar
    altgard altgard är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    104
    Jag kan inte mer än hålla med head..

    En person som jobbar med SEO och har detta sin största inkomstkälla (läste detta tidigare i tråden), bör också tåla att kommenteras..
    Självklart ska inga personangrepp ske och allt som skrivs ska även källa och "bevis" redovisas...

    Se det som en recension av en tjänst.. Personen i fråga tillhandahåller ju en tjänst.. På t ex pricerunner kan man recensera produkter, företag och tjänster..

  24. #54
    johants avatar
    johant johant är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    50
    edit
    Senast redigerat av johant den 2008-10-10 klockan 22:09.

  25. #55
    johants avatar
    johant johant är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    50
    Citat Ursprungligen postat av Magnus

    Om du tycker att reglerna är felaktiga så utgår jag ifrån att det går att debattera dem, det hör nog hemma i en egen tråd däremot.
    Möjligheten att debattera försvann i och med att inlägg raderades.
    Mitt såväl som andra personers sakliga reflektioner/kommentarer togs bort.

    Jag personligen jobbar inte med seo, har ett "vanligt" jobb inom traditionellt konsulteri läs verksamhetsutveckling. Jag tyckter det fram till denna händelse var kul att kika på forumet eftersom man kunde få lite inblick i webb och seo.
    Har alltid varit intresserad av business inte minst internet relaterad sådan.

    "Censur" ingreppet fick mig att undra vad detta är för en bransch( nu ska man iofs inte klanka på branschen för vad en perosn gör och säger) inte minst med tanke på att censur ingreppet saknade grund såvida man inte vill skydda egen intressen.

    Himla tråkigt, mitt intryck var att det fanns vitalitet och en vilja att utveckla/s. Nu beskylldess jag och andra genom radering av poster indirekt/direkt för smutskasteri.

    jag har aldrig och kommer aldrig att smutskasta någon. Varför skulle jag göra det? Nej att fundera och reflektera över saker och ting måste man kunna tåla, inte minst när man tar på sig rollen för att städa i branschens metoder och där man dessutom går så långt som att utse vem som är ett proffs och vem som inte är det i en högst subjektiv kompis anda.

  26. #56
    monkey businesss avatar
    monkey business monkey business är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2008
    Inlägg
    120
    Det som jag tycker är allra mest lustigt med Magnus agerande i denna tråd är följande:

    Den 3:e oktober gör en viss person1 ett nedlåtande uttalande (som solklart stred mot regel 5) om ett specifikt företag. FÖRST 2 dagar senare raderar Magnus alla trådar när man började ifrågasätta person1 och dennes arbetsmetoder etc. Då hade både Magnus o långt fler moderatorer varit inne o läst tråden men inte förrän det började bli lite obekvämt blåste man bort alla inlägg... Mycket skumt.

  27. #57
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej!

    Jag har nu ändrat webbplatsen och SEO-proffs.se gör inte längre anspråk på vem som är seriös och inte. Hela syftet och upplägget med webbplatsen har alltså ändrats.

    Läs gärna: www.seo-proffs.se

    Och angående användarstatusen SEO-proffs på forumet så inför vi en ny regel: man måste kunna se i personens profil med antingen namn eller länk vilket företag personen har eller är anställd hos och detta företag måste driva verksamhet inom SEO.
    Senast redigerat av Jim Westergren den 2008-10-10 klockan 23:24.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  28. #58
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Här skulle det vara normalt att jag låste tråden. Detta då Jim har gjort en del korrigeringar på SEO-proffs-sidan som just handlar om seriositet.
    Men för att undvika censurdebatter och annat så får den stå öppen.
    Egentligen kom debatten lite snett från början. För vad är egentligen seriös SEO?
    Det är den stora frågan, vi har Googles regler att gå efter inget annat. Regler som dessutom inte är helt uttömmande.
    Har tagit upp den delen som en diskussionspunkt här i forumet.
    Vi bör kanske börja där först. Före vi pratar om vilka som är seriösa eller inte.

    Att det som en del tycker tog en del tid före tråden rensades berodde på en viss intern diskussion hur vi skulle hantera ämnet och vad som skulle raderas. Vad som än gjordes skulle bli fel. Tog vi bort inlägg så skulle kritiken komma, vilket den gjorde också. Lät vi det stå kvar skulle det bli kritik också.
    Kan bara be om ursäkt att vi moderatorer tappade kontrollen över en tråd.
    Men att kritisera Magnus är fel. Ni kan likaväl kritisera mig till exempel för raderingarna.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)