Resultat 1 till 4 av 4

Passa på helt gratis...

  1. #1
    Ivvys avatar
    Ivvy Ivvy är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2008
    Inlägg
    1
    Hej!


    Jag söker dig som vill tjäna pengar på din hemsida.


    Jag är just nu i release stadiet av en ny tjänst och jag söker mellan 10 till 20 olika personer/företag som har hemsidor. Idén med den här gruppen är att i utbyte mot tjänsten gratis i ett år kunna hålla nära kontakt med er för feedback och tjänstens utveckling, samt att få hjälp att marknadsföra tjänsten.


    Själva tjänsten har med annonsplatsförsäljning att göra, mer vill jag inte skriva här.


    Skicka mig ett PM med din mail om det låter intressant så riktar jag dig vidare till mer information.


    Allt Väl,

    Emil

  2. #2
    mowas avatar
    mowa mowa är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2008
    Inlägg
    5
    teaterpiraterna.net
    Det är en amatörteaterförenings hemsida och den är helt ny. Målgruppen är människor som är intresserade av att se och/eller spela amatörteater. Vi vill naturligtvis locka fler till våra föreställningar och öka intresset för amatörteater i stort.
    Jag som håller i hemsidan heter Mona och jag läser kommunikation nya medier på medieinstitutet. Jag håller alltså själv på och lär mig hur webben fungerar med marknadsföring och PR, så jag är mycket intresserad av att ingå i ett sådant projekt.
    Tycker du att det låter intressant kan du kontakta mig på [email protected] så kan vi kanske komma fram till nåt.

    [Onödig länk borttagen, Magnus]
    Senast redigerat av Magnus den 2008-09-09 klockan 13:45.

  3. #3
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Lite tailsweep då eller AdOperator, som båda har det ...

    Vad har du för kontakter med företag som skulle vilja försöka sig på annonsering via ett sådant annonsnätverk?

    Vad krävs det av webbplatsägaren att göra? (Hur självgående är systemet)

    Eller är det något liknande Google Admanager?

    En annan aspekt: WIIFM! (Whats In It For Me) som webbplatsägare ... varför ska jag använda eran tjänst istället för de andra likvärdiga tjänsterna och marknadsföra eran tjänst?

    /Patrik

  4. #4
    lenny46s avatar
    lenny46 lenny46 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    24
    Hej
    maila mig för mer info.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 11:14
  2. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 14:22
  3. Hitta gratis bilder.
    Av vetinte i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 14:01