Resultat 1 till 4 av 4

Finns det läsvärd bok om AdWords?

  1. #1
    Lars Carléns avatar
    Lars Carlén Lars Carlén är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sundbyberg
    Inlägg
    19
    Finns det någon bok om AdWords som är riktigt bra?

  2. #2
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    144
    Har du gått igenom hela hjälpcentret och alla videos som finns där?
    Johan Wolf <- Du vet att du vill.

  3. #3
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    121
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Har du gått igenom hela hjälpcentret och alla videos som finns där?
    Kan bara hålla med Johan W. Men är det så att du absolut inte vill sitta vid en dator och lära dig så beror det på din nivå.

    Har du aldrig ens öppnat Google Adwords så är det bara att börja från grunden. AdWords for Dummies av Howie Jacobson. Där har du grunderna. Sedan är det bara att prova på och köra hjälpcetret!

    To do is the best education!

  4. #4
    MBCs avatar
    MBC MBC är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1
    Om du letar efter en kurs för att lära dig adwords och samtidigt minimera dina kostnader så har Jonas Carlström precis igår för att vara exakt släppt en ny produkt som heter Skapa Trafik Systemet och är rykande färsk.

    www.skapatrafik.com

    Här är en smygtitt på de första Träningsmodulerna



    Träningsmodul 1: Introduktion till Google Adwords och hur du skapar din trafikplan.

    Vi går steg för steg igenom vad du måste veta och göra innan du startar något projekt på Internet. Du får allt du behöver för att lyckas med ditt projekt. Till exempel hur dina besökare tänker och hur du utnyttjar den vetskapen för att tjäna maximalt med pengar.



    Träningsmodul 2: Hemligheter för att hitta lönsamma sökord.

    Du får här lära dig kraftfulla och smarta tekniker för att hitta sökord som nästan alla marknadsförare Online missar. Vilka verktyg som är effektivast och egentligen allt annat du behöver för att skapa en fantastisk lista med sökord av högsta kvalitet..



    Träningsmodul 3: Hur du skapar vinnande kampanjer.

    Lär dig exakt den formel jag använder för att skapa, justera och optimera mina kampanjer för största möjliga framgång. Använd min ritning för att grupperar dina sökord och annonsgrupper (precis på samma som jag för att skapa stora inkomster varje månad). Detta viktiga moment missar väldigt många marknadsförare.



    Träningsmodul 4: Maximera kvalitetsresultatet och skapa perfekta landningssidor.

    Din landningssida är ett av dina viktigaste vapen för att köpa trafik billigt och för att få bästa möjliga kvalitetsresultat. Här lär du dig tekniker som skiljer dig ifrån resten. Du får tekniker för att snabbt öka konverteringen till nya kunder på dina landningssidor och en checklista på de kritiska element som måste finnas på dessa sidor.



    Träningsmodul 5: Hur du skriver vinnande annonser.

    Följ med på skärmen när jag skriver vinnande annonser som både dina besökare, din plånbok och Googles system kommer att älska. Hur du undviker de vanligaste misstagen när du skriver annonser.
    Om du tror att din annonstext kan vara samma för sök- och innehållsnätverket, så förlorar du idag mer pengar än du kan ana.



    Träningsmodul 6: Allt om Omvandlingsspårning och Splittestning.

    Här får du checklistor på hur du hittar vart â€maskinen†är trasig och hur du med enkla verktyg får superkoll på hur du spenderar dina pengar. Efter denna modul kommer du att springa förbi dina konkurrenter i nästan varenda marknad.



    Träningsmodul 7: Hur du använder effektiva budstrategier.

    Här får du lära dig strategierna bakom en effektiv budgivning, vilka annonspositioner som du skall satsa på etc. Du får specialtricks som kan â€köra bort†konkurrenter från sökordet du bjuder på.
    Hur du kan lägga minsta möjliga bud och ändå hamna på “bästa†möjliga position.



    Träningsmodul 8: Hur du kan dominera Innehållsnätverket.

    Se när jag live visar hur du kan öka mängden trafik 3-4 gånger med Innehållsnätverket. Med fel strategier kan det bli som för de flesta en “dödsfällaâ€. 60-75% av min â€bästa†trafik idag kommer från Innehållsnätverket. Denna modul avslöjar hur du också kan få del av denna nästan obegränsade trafikkälla.



    Träningsmodul 9: Tjäna pengar med webbplatsinriktade kampanjer.

    Lär dig hur du kan dominera marknaden på alla plan och hur du med några enkla steg kan få klick till rekordlåga priser. Med detta nätverk betalar du inte per klick utan efter antalet visningar. Vilket innebär att om du kan fördubbla omvandlingen för samma mängd trafik så kommer du också direkt att kapa kostnaderna med hälften! Jag visar dig hur i denna modul.



    Träningsmodul 10: Hur du ökar din klickfrekvens (CTR).

    Unika och supereffektiva strategier för att trimma bort sökord och annonsgrupper som sänker ditt resultat och din vinst. Vi visar hur du hittar dina vinnande sökord och annonser snabbare än någonsin och hur du förbättrar resultaten på automatik (bl.a med hjälp av ett unikt verktyg som â€larmar†vid viktiga förändringar).



    Träningsmodul 11: Hur du optimerar dina kampanjer som ett proffs.

    Personliga checklistor för vad du skall undersöka efter 24 timmar, 7 och 14 dagar för att öka din lönsamhet dramatiskt. Få reda på varför borttagning av sökord faktiskt kan öka trafiken till dina kampanjer! Se hur jag använder dessa steg för steg på din skärm.



    Träningsmodul 12: Bli 20 gånger effektivare med hjälp av Adwords Editor.

    Hur du med några knapptryck kan skapa och ändra i hundratals annonsgrupper och göra saker dina konkurrenter bara skulle kunna drömma om. Om du vill tjäna stora pengar med Adwords så måste du kunna behärska detta program. Jag lär dig genvägarna och de smartaste inställningarna.



    Träningsmodul 13: Hemliga Adwordsverktyg för â€nästa†nivå.

    Hur jag med några olika Adwordsverktyg, okända för nästan alla, avslöjar mina konkurrenters kampanjer och väljer vinnarna för mina egna. Du kan se exakt vad de betalar per klick, exakt vilka ord de använder i sina annonser, vilka sökord som de bjuder på och vad de använder på sina landningssidor. Denna modul kommer du att älska.



    Träningsmodul 14: Öka dina vinster med Yahoo Search och MSN Adcenter.

    Hur vi tar våra “guldord†och vinnande annonser och enkelt ökar vinsterna med Yahoo och MSN:s PPC nätverk. Det är en del viktiga saker vi måste gå igenom innan du kopierar och klistrar in din bevisade â€dataâ€. Med denna modul kan du öka inkomsterna för dina vinnande kampanjer med 30-40 % eller mer tack vare detta nya tillskott av trafik.



    Träningsmodul 15: Hur du omvandlar dina ord till pengar.

    Lär dig vad dina kunder måste säga till sig själva när de ser din annons, ditt säljbrev, webbsida eller e-postutskick för att de ska beställa det du erbjuder. Med dessa tekniker så försäkrar du dig om att du tar vara på all den nya trafik du har lärt dig att generera. Tio år av erfarenhet är serverad på silverfati denna viktiga modul.



    Träningsmodul 16: Så får du ditt affärssystem på plats.

    I denna modul så får du tillgång till min personliga â€affärsritning†som visar i detalj hur alla bitar hänger ihop för att du skall kunna ta dina inkomster till nästa nivå och på autopilot. Det är här som du verkligen lär dig sätta dessa kraftfulla strategier för en långsiktig och stabil Internetverksamhet.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. AdWords och organiska resultat
    Av Urban G i forum Google AdWords
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 01:47
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 07:33
  3. Tips. Gratis adwords. Google kör kampanj igen!
    Av Nisse i forum Google AdWords
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 17:12
  4. Finns det ord som gillas mer än andra?
    Av Gustav i forum Sökordsanalys
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 07:38
  5. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 20:47