Resultat 1 till 5 av 5

Dags att höja andelen män här på forumet

  1. #1
    thoralfs avatar
    thoralf thoralf är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4
    Hej!
    Jag tycker att det verkar vara alldeles för få män på detta forum och jag hoppas att min medverkan är ett första steg för att komma tillrätta med denna obalans!

    Mitt namn är Thoralf Lindström, jag gillar allt som har med webb att göra och jag älskar att vara ironisk.

    När jag ska vara allvarlig (vardagar mellan nio och fem) arbetar jag som webbredaktör och projektledare på ett kundtidningsförlag i Stockholm. Bortsett från papperstidningar producerar vi webbtidningar och webbplatser åt flera namnkunniga företag.

    Någon gång på våren 2005 var jag på en konferens med det konstiga temat "Search Engine Optimization". Jag måste erkänna att jag hade glömt det mesta vad som sades där, men när jag förra månaden tog fram den något dammiga konferenspärmen slogs jag av att alla pass verkar ha handlat om on-page optimization. `
    Det verkar ha hänt en del i den andra änden, och numera är jagar jag den perfekta strategin att få gamla och erkända webbsajter att länka till mina kunders hemsidor. Någon trollformel har jag inte stött på än men jag ha goda förhoppningar om att jag med hjälp av den samlade expertisen här kommer den en bit närmare.

  2. #2
    Waldos avatar
    Waldo Waldo är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    226
    Välkommen, det finns en hel del att lära i både gamla och kommande trådar.

  3. #3
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Hej! Aldrig fel med fler män. Jag gillar män. Men dra inte för snabba slutsatser om vilket kön som gömmer sig bakom vissa nick. Som exempelvis mitt.

  4. #4
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Välkommen!
    Bakom mitt nick kan du dra snabba slutsatser om vilket kön som gömmer sig.

  5. #5
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Tjafs om länkar på forumet
    Av Jim Westergren i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 20:59
  2. Regler för forumet, läs innan du postar
    Av Jim Westergren i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 11:57