Resultat 1 till 8 av 8

Vågar man ha småsajter hos PatrikWeb?

  1. #1
    Marcins avatar
    Marcin Marcin är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    384
    Hur slutade detta? Vågar man ha småsajter hos PatrikWeb? Han har enligt eget utsago tillgång till IP-adresser på 8 olika c-nät, alltså rätt toppen för SEO.

  2. #2
    monkey businesss avatar
    monkey business monkey business är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2008
    Inlägg
    120
    Alla (nästan alla) gör vi felsteg någon gång i livet, jag tror inte något liknande kommer upprepas någon mer gång. Och alla har rätt till en ny chans

    Har själv några sidor hos Patrik, och utan att överdriva så är det förmodligen det bästa webbhotellet jag haft (av 8st).

  3. #3
    Marcins avatar
    Marcin Marcin är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    384
    Jag tvivlar inte på att han är duktig. Däremot vet jag inte om oro kvarstår eller om snacket om honom förrut ens gällde webhotellet.

  4. #4
    monkey businesss avatar
    monkey business monkey business är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2008
    Inlägg
    120
    Du frågar om man vågar ha webbplatser hos Patrik. Mitt svar är ja. Beroende på vem du frågar så kommer du få olika svar då många, enligt mig, ser ner på hans verksamhet pga. det som skedde.

    Skicka ett mejl till honom och fråga vad som väntar i fallet. Jag tror han kommer svara dig ärligt.

  5. #5
    elofssons avatar
    elofsson elofsson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    76
    Jag har haft hotell hos Patrik i drygt ett år nu tror jag och det har fungerat mycket bra. Supporten är suverän de gånger jag varit i kontakt med honom, han är duktig. Men sedan är det som på alla ställen, det är klokt göra egna backuper med jämna mellanrum.

  6. #6
    Bernt Johanssons avatar
    Bernt Johansson Bernt Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1 074
    Jag har legat kvar med de projekt jag hade sedan tidigare hos honom och det har fungerat klanderfritt sedan dess.

  7. #7
    m4gnuss avatar
    m4gnus m4gnus är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    47
    Hejsan, jag har två sidor på patrikweb. Dock har jag en fundering. Har för mig att han hade sina servrar i Sverige men när jag kollar mina två sajter på www. parsec. it/whereis/index.php så säger de att dessa ligger i polen.

    Någon som känner till något om detta?

  8. #8
    Peder Molins avatar
    Peder Molin Peder Molin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    83
    Det är väl som allt annat, vågar man rösta på Alliansen 2010 eller är det Mona tillsammans med Ohly som kommer göra Sverige till en guldgruva.

    Känner man sig osäker och rädd för att ligga med sina sidor hos patrik kanske man skall avstå. Jag tycker alltid man skall sprida sina risker däremot och ha fler webbhotell. Själv har jag ingen sida hos patrikweb men skulle inte tveka en sekund, då han har många nöjda kunder, och oavsett var man ligger skall man vara noga med backuper och inte lita på webbhotellen.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Vågar du testa?
    Av ställan i forum Google
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 18:46