Resultat 1 till 10 av 10

Presentation av Kim Lemon

  1. #1
    Kim Lemons avatar
    Kim Lemon Kim Lemon är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2008
    Inlägg
    4
    Jag heter Kim och bor i Kalmar tillsammans med flickvän och katt. Jag har kikat runt på SEO-forum i drygt ett år, så det är hög tid för en presentation.

    På nätet är jag nog mest känd för Lemon64, en hobbysajt som jag startade 1998. Vad det gäller webbsidor så lärde jag mig HTML 1997 på min Amiga 1200. Bakåtsträvande nostalgiker som jag är så användes Amigan för webbutveckling fram till 1999. Jag är helt självlärd inom programmering, databasmodellering, grafisk formgivning osv.

    Jag har under de senaste 10 åren byggt webbplatser som hobby så väl som anställd. Jobbade bland annat som webbutvecklare på Framfab i Göteborg 2000-2002 och var med om en trevlig resa tills bubblan sprack. Har även haft nattjobb vid löpande band i fabrik samt klippt gräsmattor på somrarna. Min senaste anställning var på MediaAnalys i Kalmar där jag under ett år jobbade med SEO på teknikavdelningen.

    Just nu försörjer jag mig på min enskilda firma Lemonforever, där jag utvecklar "kvalitativa webbplatser som ger besökaren mervärde". Genom dessa webbplatser får jag passiva inkomster, främst via affiliateprogram. Jag har alltså inga kunder utan bygger sajter för mig själv i egen takt.

    Tack för mig!
    Senast redigerat av Kim Lemon den 2012-11-30 klockan 14:15.

  2. #2
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Välkommen till forumet!

    Har du varit medlem ett år så vet du redan att det finns gott om information för den som letar.

    Lycka till med dina passiva inkomster, sånt skulle passa mig bra också, men det är ju en hel del jobb innan man kommer dit.

  3. #3
    whylds avatar
    whyld whyld är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra