Hej,

Jag gör en enklare uppstart av ett projekt som blir större någon gång efter årskskiftet. Dock har ingen diskussion förts om hur stort "större" är.

Jag behöver hursomhelst en partner på Joomla (alternativt kompetens på annat CMS som erbjuder flerspråksstöd och enkelhet).

Du ska kunna arbeta utifrån att vi ska upplevas som ett enda paket/erbjudande, och inte "en till underleverantör". Många vill idag i ökande grad ha helhetslevereantörer.

Jag söker alltså någon att även bolla med, inte en stel leverantör som bara säger "kom tillbaka när kunden tänkt färdigt". Hade jag kunnat Joomla hade jag inte behövt någon att bolla med.

Jag står för design, och övergripande koncept tillsammans med kunden. SEO, mer än basic stuff, tänker jag inte själv erbjuda, den delen blir isåfall bonus, som vi kan deala om, för min partner.

Så mycket kan sägas att det rör sig om ett EU-finansierat projekt som löper 2-3 år framåt i tiden. Projektledaren tycker att internet är viktigt, och jag tror det kan finnas en viss potential här. Projektet är inte centrerat kring internet i sig dock.

Om du känner dig träffad av mina grundkrav, så PM:a mig. Sedan vill jag prata via telefon, för att se om vi kan gå vidare tillsammans mot kunden. Jag äger kunden givetvis, och vad som ska göras är att likna vid införsäljning eller merförsäljning, hos en kund jag redan har en fot in hos.

Välbyggda, SEO-vänliga Joomla-referenser krävs för Joomla. Själv skulle jag gärna gå vidare med Drupal, eller kanske ModX - men är ännu för lite insatt i dessa för att veta säkert.