Resultat 1 till 3 av 3

24 Hour Business Camp

  1. #1
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    24hbc är ett event mellan 21-23 januari där 90 webb-entreprenörer träffas på Hasseludden Yasuragi utanför Stockholm för att dra igång varsin affärsidé på 24 timmar. Läs mer om eventet.

    deltagarlistan finns det en hel del namn som jag känner igen och en del är även är medlemmar här på forumet, väldigt kul att se.

    Det ska verkligen bli spännande att följa detta. Deltagarna är även välkomna att skriva om och länka till sina projekt här i tråden.

    Officiell hemsida: 24hourbusinesscamp.com
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  2. #2
    Björn Liljas avatar
    Björn Lilja Björn Lilja är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    154
    Det ska verkligen bli spännande i slutet av veckan!

    Vårt gäng från Openworks har valt att fokusera på det område som något kallat "Feedback 3.0", alltså en ny generations kundtjänst. Vårt projekt blir Kundo, en oberoende tjänst på svenska som enkelt låter företag föra en dialog med sina kunder. Via kundo skapar företagen nöjdare kunder och får mer återkoppling för sina produkter och tjänster.

  3. #3
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Det var hur kul som helst! Själv lanserade jag ticketz.se, en sökmotor för biljetter.

    Rösta gärna på oss SEO-forummedlemmar här: http://www.24hourbusinesscamp.com/

    Andra medlemmar som var där var Nikke och Christian Bolstad (Brandstalking), Dan Nilsson (ehandel), Hjalmar Wåhlander (MMSX) med många flera. Fyll gärna på listan, jag har glömt minst hälften!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Allmän Online Business tråd?
    Av nfinland i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 16:28