Resultat 1 till 5 av 5

Sverige - Trinidad 0-0 = förlust för Sverige!

  1. #1
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Det blev 0-0 men ändå en stor förlust för Sverige...........
    Oklart om Sverige ens går vidare från gruppspel nu ??? Iaf väldigt osäker stämning! Bara bita ihop o köra järnet mot Paraguay.
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  2. #2
    Bernt Johanssons avatar
    Bernt Johansson Bernt Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1 074
    Ja, vad ska man säga. Suger gör det.

    Dock tycker jag att Sverige inte var så dåliga som kommentatorerna och experterna på SVT ville framhålla. Man skapade tillräckligt många chanser och borde ha gjort mål på minst 2 av dem. Om man hade gort det hade det varit ett annat ljud i skällan.....

    Såg England - paraguay tidigare idag också, och inget av de lagen imponerade över huvud taget. Så än känns det som om Sverige kan ta Paraguay, och då är läget ett helt annat.

  3. #3
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Jag håller med! Sverige var inte dåliga.. det blev oavgjort för Trinidads målvakt var en riktig ninja i målet samt att Sverige hade otur med skotten...
    Shit happens! Even in Füssball....
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  4. #4
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Såg matchen.

    Lite surt, helt klart. Nästa måste vi vinna.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  5. #5
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Å herregud! Vilken usel match. För det första skulle Alvbåge varit målvakt, även om Shaban nu inte släppte igenom nåt mål. Sedan skulle självklart Källström spelat från start. Enligt media har han varit hetast på träningarna, o den lilla stund han var inne visade han riktigt bra klass med sina fina crossbollar.

    Att inte göra mål, med en mer man på plan och fyra forwards på plan. Det är lite pinsamt..

    Annars var svenska spelet bra. Fina anfall, men utan att bollen gick in. När Trinidad/Tobago kom till skott var det riktigt hett, sveriges alla chanser däremot var bara chanser.

    För fler kommentarer och det senaste om VM och alla mina kommentarer angående det, besök min kulturblogg.
    Senast redigerat av Nikke Lindqvist den 2006-06-12 klockan 16:46. Anledning: Tagit bort länken till Aagatons kulturblogg. Den får han gärna ha i sin footer, men inte i inlägg.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Stora domänaffärer i Sverige
    Av Maccke i forum Domänen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 02:03