Resultat 1 till 1 av 1

Optimerare för Norge och Danmark

  1. #1
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Söker på kunders uppdrag optimerare för den norska och/eller danska marknaden.
    Tonvikten ligger på off page optimering vilket kräver att ett väl utbyggt nätverk finns att tillgå på något sätt.
    Företrädelsevis letar vi efter mindre aktörer bland optimerare inte stora koncerner.
    Webbplatserna det gäller innehåller inget som har beröring med spel eller lån. Utan får anses högst respektabla. Däremot gäller det relativt hårt konkurrensutsatta ord/fraser.

    Maila till mig på urban @ urbalill.se. Referenser kan vara bra dock inget krav i det här läget däremot vill jag ha uppgifter om din egen webbplats. En viss prisindikation kan vara på sin plats. Även om det kan vara svårt utan att veta vad som gäller. Men en miniminivå går alltid att lämna.

    Min roll i det här är bara att sålla ut de som inte håller måttet och skicka vidare de intressanta till kunden/erna.
    Om profilen stämmer så kommer kunderna ta kontakt direkt med dig och informera om vilka webbplatser det gäller samt ta en slutgiltig prisförhandling.

    Och för att inte förväntningarna skall vara alltför stora så pratar vi om en kombination av fast avgift samt en resultatbaserad del, och det är inga 5 siffriga belopp per månad, per webbplats.
    Däremot långa avtalsperioder.

    Och både jag och kunden/erna har god erfarenhet av det här så inga lycksökare tack.
    Hittar vi ingen som passar får det vara.
    Senast redigerat av Urban G den 2009-02-23 klockan 23:46.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Norge
    Av jon i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 09:51
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 18:31
  3. Notabene köper M&P e-marketing i Danmark
    Av SEOhans i forum Nyheter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 23:37
  4. SEO I NORGE (Bra domän)
    Av Rolf Widerström i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 10:45
  5. Altus sålt till Notabene i Danmark
    Av SEOhans i forum Nyheter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 15:18