Resultat 1 till 2 av 2

Länk i utbyte artikel eller intervju

  1. #1
    Prometheuss avatar
    Prometheus Prometheus är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Garphyttan
    Inlägg
    37
    Jag skapar en webbplats som ska handla om editorer som bygger på öppen källkod (med editorer tänker jag först och främst på kod men det kan innefatta text, wysiwyg, bild, mindmap etc.)

    En del av sidan är att läsa vad andra utvecklare tycker om den programvara de jobbar med eller testar. Så vad jag behöver är en kort artikel eller att du ställer på en intervju om en opensource editor.

    Sidan är på engelska så det är språket som gäller. Skriver du artikeln vill jag ha friheten att rätta och korta av innehåll. En intervju samanställer jag och är troligen minst jobb för dig. Gärna en bild på dig själv med eller en annan bild (t.ex. skärmdump på programmet).

    Sidan är fortfarande PR0 men jag har knappast börjar jobba på den, hoppas på att få upp den högre förstås.. tror jag gar bra nyckelord i domänen och ämnet är ju som upplagt för en del känslor Du behöver inte länka tillbaka om du inte vill.

    Du får: länk + reklam för dig som utvecklare (artikeln eller intervjun handlar ju om dig och vad du tycker).

  2. #2
    yelless avatar
    yelles yelles är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2009
    Inlägg
    9
    Skickat PM

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Äldre kataloglista
    Av Jim Westergren i forum Kataloger
    Svar: 556
    Senaste inlägg: 2011-06-16, 19:11
  2. Länkar och hur de värderas av Google
    Av Gustav i forum Länkbygge
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 08:46
  3. Lista över SEO-vänliga topplistor
    Av Tina Isola i forum Kataloger
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 07:34
  4. Google TBPR export
    Av monkey business i forum PageRank
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 10:35
  5. Länk sitemap.php, ok eller ej?
    Av Anders Granström i forum Länkbygge
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 19:14