Resultat 1 till 3 av 3

Twingly

  1. #1
    Lalitas avatar
    Lalita Lalita är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2009
    Inlägg
    4
    Jag undrar vad den allmänna asikten om Twingly är bland er SEO proffs. Anser ni att denna typ av utbyte av lankar ar ngt som generellt gynnar ett foretag? Finns det fall da det skulle kunna vara ogynnsamt? Har ngt av er arbetat med Twingly. Vad kostar det? Kan man pa man exempelvis "filtrera bort" bloggar som man inte ar intresserad av att bli lânkad till etc..

    Tacksam for all info jag kan fa!

  2. #2
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Jag använder Twingly lite, på olika sätt.

    Dels använder jag Twingly på det viset att min blogg pingar dem, så att jag får tillbakalänkar från deras partners. Det ger mig ingenting ur SEO-perspektiv, men det kan ge en hel del trafik.

    Jag prenumererar också på en Blog Search RSS för att bevaka vad som sägs om vårt varumärke. Mycket praktiskt!

    För dig som vill bli partner kan det vara mycket givande både för SEO och trafik. Förutsatt att du har intressant innehåll så får du ju inlänkar, och jag tror att du får fler länkar än om du inte skulle vara twingly partner. Jag slänger gärna med en extra länk till en twingly partner i mina bloggposter. Dessa länkar är "riktiga" länkar som ger dig SEO-fördelar. Att flera bloggare länkar till dig ger dig garanterat också lite extra trafik.
    Sen handlar det ju som alltid om att ha ett innehåll som bloggarna vill länka till.

  3. #3
    forsgrens avatar
    forsgren forsgren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av Lalita
    Jag undrar vad den allmänna asikten om Twingly är bland er SEO proffs. Anser ni att denna typ av utbyte av lankar ar ngt som generellt gynnar ett foretag? Finns det fall da det skulle kunna vara ogynnsamt? Har ngt av er arbetat med Twingly. Vad kostar det? Kan man pa man exempelvis "filtrera bort" bloggar som man inte ar intresserad av att bli lânkad till etc..

    Tacksam for all info jag kan fa!
    Hejsan,
    vad gäller filtreringen så har vårat system möjlighet till modering, både på post- och bloggnivå.

    Har du några särskilda frågor är du varmt välkommen att kontakta mig på [email protected] så skall jag göra mitt bästa för att besvara dina frågor. Du kan även titta in på http://www.twingly.com/enterprise, där det finns lite mer information

    Hälsningar
    Kristoffer
    Twingly

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Inlänkar från Twingly
    Av Peder Molin i forum Länkbygge
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 10:12
  2. Twingly på engelska
    Av webguide i forum Övrig internetmarknadsföring
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 03:19