Hallå, hallå!

Jag jobbar sedan flera år tillbaka som frilansande skribent och har på senare år kommit att skriva alltfler artiklar åt folk inom SEO-branschen. Det innebär att jag har skrivit om i princip allt mellan himmel och jord. Självklart skriver jag lika obehindrat på såväl svenska som på engelska. Vid behov kan jag även skriva rent journalistiska texter. När det gäller SEO kan jag utan att skryta säga att jag fixar det ganska bra.

När det gäller mitt jobb så kan jag ärligt säga att jag älskar skrivandet. Jag sätter en ära i att alltid leverera förstklassigt material och att göra det i tid.

Jag är enskild näringsidkare med F-skattsedel, vilket gör att jag kan fakturera för mina tjänster. Mitt arvodesanspråk ligger från 50 öre plus moms per ord och uppåt, beroende på hur långa texterna ska vara och vad de ska innehålla. Handlar det om djuplodande research som måste göras så blir prislappen genast dyrare.

Släng iväg ett personligt meddelande till mig här på forumet om du tycker att detta låter intressant eller vill veta mer.

Vi hörs!
Gammelsmurf