Resultat 1 till 1 av 1

SEO kunnig sökes!

  1. #1
    Soluss avatar
    Solus Solus är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Inlägg
    1
    Hej,

    Jag har sedan ett par år sedan gått och funderat över ett projekt som jag nu, med Din hjälp, kan förverkliga.

    Vad projektet närmare handlar om önskar jag endast förmedla till de som kan visa sig intresserade av att hjälpa till, men att det handlar om något som med sökoptimeringsteknik samt kunskap om att bygga en relativt enkel men ändock "stilren" hemsida samt därefter kan generera inkomster, kan jag avslöja.

    Själv besitter jag kunskapen att försälja samt tillverka "produkten" det som mig fattas är förmågan att synliggöra den. Därav att jag postar denna tråd. Visst skulle jag kunna sätta upp en billig hemsida själv samt lära mig grunderna om sökoptimering för att få den synliggjord, men mitt tålamod är i detta avseende ej tillräckligt. Varför vänta på att framgång pga. dålig utbildning inom området när hjälp går att finna runt hörnet!

    Med anledning av att jag fortfarande är student och inte innehar de pengar som jag antar att en yrkesverksam SEO-expert fodrar vänder jag mig till alla er andra; ni som har SEO som en hobby eller själva är studenter men som ändock innehar grundläggande kunskaper inom områdena.

    Det jag erbjuder är en chans att eventuellt (om projektet lyckas) tjäna pengar på en idé som inte innebär lika stort arbete från er sida som den gör från min. Jag är villig att stå för de grundläggande kostnader för att få projektet igång, vad som händer därefter är en diskussion som jag gärna tar mellan enbart Dig och mig.


    Bästa hälsningar
    Solus
    Senast redigerat av Solus den 2009-06-03 klockan 11:01.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. PHP-kunnig
    Av LaoWang i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 08:49
  2. Icke erfaren vill bli kunnig
    Av Strutsen i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 15:23
  3. SEO Kunnig / Länkbyte
    Av svenska i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 14:21