Jag har tidigare lagt in en liten blänkare här på forumet om att jag söker nya uppdrag som skribent inom SEO och även andra sektorer. Med detta uppdaterade inlägg vill jag bara förtydliga att jag fortfarande söker uppdrag fortlöpande.

Det betyder att du som behöver hjälp av en erfaren skribent inte behöver tveka att kontakta mig. Jag jobbar sedan flera år tillbaka som frilansande skribent. SEO är med andra ord en grej som jag själv tycker att jag fixar ganska bra och självklart skriver jag lika obehindrat på såväl svenska som på engelska. Vid behov kan jag även skriva rent journalistiska texter.

Jag har ett passionerat förhållande till skrivandet och sätter en ära i att alltid leverera förstklassigt material samt att göra det i tid.

Jag är enskild näringsidkare med F-skattsedel, vilket gör att jag kan fakturera för mina tjänster. Mitt arvodesanspråk ligger från 50 öre plus moms per ord och uppåt, beroende på hur långa texterna ska vara och vad de ska innehålla. Handlar det om djuplodande research som måste göras så blir prislappen genast dyrare.

Vill du ha arbetsprover att kika på, så har jag en låååååång rad med exempel på webbsidor där jag har varit i farten med flinka fingrar och smattrande tangenter.

Låter detta intressant? Vill du veta mer om mig och mitt erbjudande? Skicka ett privat meddelande till mig här på forumet så hör jag av mig till dig på stubben.

Vi hörs!
Gammelsmurf