Resultat 1 till 10 av 10

Anders - Hittaminsida.se

  1. #1
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Jag heter Anders Tibbling är 40år och egenföretagare inom sökoptimering under namnet Hittaminsida.se. Jag kontaktar själv aldrig kunder utan tar bara uppdrag på rekommendationer och så hjälper jag andra sökoptimeringsföretag undercover.

    Mitt lilla företag har landat ett större ramavtal med sveriges största mötesorganisation med över 100 medlemmar där jag är kvalitetssäkrad både på mina prestationer och metoder, jag har just nu turen att toppa Google på bl.a. "sökoptimering".

    Jag gillar att jobba mycket och bygga länkar, ge kunder bra resultat samt bygga sajter med wordpress. Jag äger c:a 95 webbplatser idag med egen adress/hosting samt ett gäng externa spambloggar. I grund och botten är jag grafisk designer med lång erfarenhet inom reklamproduktion och marknadsföring. Mina favoritverktyg är följande: Free Monitor for Google, Photoshop, Corel Draw, Flash, 3ds Max, Fruity Loops, Notepad II, Wordpress och Excell.

    När jag inte jobbar, bygger länkar eller webbplatser så leker jag med mina bilar, mekar sportbil, fotograferar, festar runt i Stockholm eller lyfter skrot.

    Just nu utvecklar jag en bookmarking-produkt som är en blogghybrid med syfte att skapa snabba länkar med viktiga seomässiga egenskaper.

    Jag vill passa på att tacka Jim Westergren, Nikke och Patrik Berggren.

    I övrigt önskar jag alla en riktigt härlig sommar

    mvh Anders

  2. #2
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Trevlig sommar på dig också Anders.

    Ska bli intressant att se din blogghybrid, den lär ju "sticka ut i diskussionen" om man säger så.

    /Patrik Berggren

  3. #3
    planas avatar
    plana plana är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2009
    Inlägg
    102
    Ursäkta... men vad betyder blogghybrid!?

  4. #4
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av plana
    Ursäkta... men vad betyder blogghybrid!?
    Hej Plana! Det är resultatet av social bookmarkings heta hotellnatt med en snygg blogg

    Mvh Anders

  5. #5
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Du säger att du äger 95 webbplatser, det är ju massor, nästan hundratals! Tjänar du pengar på någon av webbsidorna? Isåfall, hur mycket? Jag är lite nyfiken, haha. Lycka till med företaget och om du vill ha beta-testare till din blogghybrids-grejsemojs så finns jag tillgänglig, bara att skicka mig ett mail på [email protected]

    Ha en bra dag!

  6. #6
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Nja hundratals är det ju inte. Inte ens ett hundratal
    Jag har några MFA men jag tjänar bättre pengar på helt annat än adwords osv. och den summan är inte så intressant att delge här. Jag lever gott på det jag gör och det är resultatbaserade arvoden jag koncentrerar mig på till 95%.

    Betatestning kommer läggas ut på mina kontakter som är grymma på seo i allmänhet. Om det blir en produkt som kommer utanför en mindre krets är tveksamt, men man vet ju aldrig

    Tack. Ha en bra kväll!

    //Anders

  7. #7
    planas avatar
    plana plana är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2009
    Inlägg
    102
    Vad är poängen med den här tråden?

  8. #8
    Kimpos avatar
    Kimpo Kimpo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Medelhavet
    Inlägg
    334
    ett trevligt budskap

    Jag önskar Anders och alla er andra också en trevlig och förhoppningsvis solig sommar

  9. #9
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Kika in vilket forum tråden är belägen i: INTRODUKTION!

    /Patrik Berggren

  10. #10
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av plana
    Vad är poängen med den här tråden?
    Det var en rätt rolig följdfråga Tråden är en introduktion och det syns tydligt där den är arkiverad i forumstrukturen.

    //Anders

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)