Resultat 1 till 1 av 1

Behöver du SEO texter? Klicka här!

  1. #1
    Scrachs avatar
    Scrach Scrach är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    6
    Lägger upp ännu en blänkare här på forumet då jag ideligen tiden söker nya utmaningar.

    Jag har sedan en tid tillbaks jobbat som frilansskribent och har huvudsakligen sysslat med SEO-texter sedan starten.

    Min affärsidé är att leverera förstklassiga texter till kund och alltid böja mig för dennes åsikter och behov. Jag skriver om allt och har inga som helst begränsningar vare sig det gäller storlek på texten eller vilket ämne jag ska skriva om. Det är av största vikt att alltid leverera texter i tid och alltid av högsta kvalitet, så tveka inte på att anlita mig.

    Jag arbetar numera heltid som SEO-skribent vilket innebär att jag kan skriva 8-10 texter (ca 500 ord/st.) per dag.

    Mitt ersättningsanspråk ligger på 0,44 kr per ord ex. moms. Är texten/ texterna längre än 500 ord blir det gradvis billigare.

    Givetvis innehar jag F-skattsedel

    Jag tar emot uppdrag av alla storlekar, så det spelar ingen roll om ni behöver en eller hundra texter.

    För arbetsprover är det bara att höra av sig till mig antingen här på forumet eller på:

    Tel: 0761-61 90 30
    mail: [email protected]
    Senast redigerat av Scrach den 2010-02-12 klockan 14:21. Anledning: Uppdaterad info

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Verktyg för skriva texter/densitet etc?
    Av pesv i forum SEO-verktyg
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 11:25
  2. Nya texter
    Av Tina Isola i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-31, 08:25
  3. Stöld av mina texter
    Av Maria S i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 21:07
  4. Sammanställning av andras texter
    Av Marcin i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-09, 18:39
  5. Behöver hjälp med säljande texter
    Av Kocken i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 18:12