Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 31 till 44 av 44

Astromusicologie 101 - en tävling för studenter

  1. #31
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Tydligen så hade en annan kille varit tvåa när de kollade, jag hade sjunkit ned en bra bit i Yahoo enligt den screenshot jag fick se. Så blev det för mig också en gång när jag sökte men det var kanske fyra dagar före tävlingens slut.

    Varför de sa att jag var tvåa var det att han som nu är tvåa inte hade någon student-email på sin sida. Men tydligen hade han snackat sig ur det och sagt att "han bytte till sin student-email den första".

    Även om inte jag såg någon sådan...

  2. #32
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Du gjorde bra ifrån dig hur som helst
    Ska du vara med i carcasherdotcom nu? isåfall har jag ett par feta länkar till dig Även till alla andra svenskar som är med o tävlar.
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  3. #33
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Hehe. Det ger mig nog ett mvg i webdesign A i alla fall, tredjeplatsen ...

    Japp, hade tänkt satsa på Carcasherdotcom nu. Gick in på din tävlingssida och såg att du hade vunnit månadstävlingen, grattis! Jag har tänkt ge dig några fina länkar också :P...

  4. #34
    Björn Liljas avatar
    Björn Lilja Björn Lilja är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    154
    Jag hade nog också tänkt mig att ställa upp i min första tävling inom kort...

  5. #35
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Najs! Då ska jag hjälpa dig med någon länk. Inom kort kommer jag lägga in en länk till alla som hjälpt mig från min tävlingssida. Då får ni välja vilken sida ni vill ha länken till :P...

  6. #36
    Björn Liljas avatar
    Björn Lilja Björn Lilja är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    154
    Är det några nya tävlingar på G inom kort? Carcasherdotcom är ju inte rolig att joina nu.

  7. #37
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Iförsig är det lång tid kvar på carcasher men å andra sidan känns det hopplöst.. Det är så många duktiga med i den tävlingen. Men det finns faktiskt en ny - precharge projectnet. Det är http://www.precharge.com/ som anordnar det.

    Jag har inte jättekoll på tävlingen men läs mer på Esteban Panzeras sida: http://www.seoized.com/ .

  8. #38
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Citat Ursprungligen postat av rundkvadrat
    Carcasherdotcom är ju inte rolig att joina nu.
    Hehe! nej inte roligt att var med i heller nästan.... en kanadesare som är ruggigt farlig och tar första platsen hela tiden.
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  9. #39
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Är det några nya tävlingar på G inom kort? Carcasherdotcom är ju inte rolig att joina nu.
    Förslag om egen svensk tävling flyttades hit:
    http://www.seo-forum.se/seo-taevling...-taevling.html
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  10. #40
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Citat Ursprungligen postat av agaton
    Iförsig är det lång tid kvar på carcasher men å andra sidan känns det hopplöst.. Det är så många duktiga med i den tävlingen. Men det finns faktiskt en ny - precharge projectnet. Det är http://www.precharge.com/ som anordnar det.

    Jag har inte jättekoll på tävlingen men läs mer på Esteban Panzeras sida: http://www.seoized.com/ .
    Jag tror att du har en god chans att komma mycket högt i carcasher seocontest. Du ärju med i vår artikel
    Carcasherdotcom Seocontest - Tävling i Google med tipsen och reportaget kring att du kom tvåa i Astro.

    Och en hög andel av våra läsare är journalister. Det är med andra ord inte orimligt att fler tidningar skriver om att du kom högt i i Astro. De tar regelbundet upp nyheter som vi skriver om. Jag gillar det och därför anger vi alltid ursprungskällan till de nyheter vi publicerar för att underlätta deras arbete

    Ju fler som skriver om det i media med många läsare desto fler länkar kommer du från vanligt folk. Och det lär nog inte vara utan effekt.

  11. #41
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Hehe. Trevligt! Vore ju väldigt trevligt i så fall... :P

  12. #42
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Jag har nu skrivit ett tackinlägg med länk till er som hjälpte mig under resans gång.

    Vill ni ha länken till någon annan sida, eller om jag har glömt nån så hör av er. Jag kan inte komma ihåg allt...

    Tack än en gång!

  13. #43
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Grymt Agaton : ) tackar!
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  14. #44
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Underbart!

    Tack!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Länkbyte - Jobb, studenter - PR4
    Av HenrikAI i forum Länkbyten
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-26, 20:44
  2. Egen svensk tävling?
    Av Jim Westergren i forum SEO-tävlingar
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 22:28
  3. cpayscom.com tävling
    Av Jim Westergren i forum SEO-tävlingar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 13:15
  4. Tävling - vinn 25 dollar
    Av latehorn i forum Kataloger
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 06:35