Gothic.nu är till salu igen, efter att jag köpte den här i vår 2009. Jag har helt enkelt inte tid att driva gothic.nu då all min tid går till mitt vanliga jobb och Domainz.se.

Gothic.nu har som inriktning på Goth, punk, Metal, Emo och allt som faller runt musiken, stilen, kulturen och kläderna.
Gothic är ett community, men också ett forum.

Alla bud är intressanta, då jag inte är intresserad av att driva sidan vidare.

Koden är en kopia av Metals (från WN.se) Fajp.se, dock modifierad och re-designad av EastID på wn, som var den tidigare ägaren före mig.

Lite simpel statistik:
Inloggade medlemmar: 1
Antal medlemmar totalt: 758
Antal band: 306
Antal fans: 1128
Antal grupper: 47
Gruppmedlemmar: 396
Foruminlägg: 2141
Nyheter: 417
Artiklar: 28
Bloggar: 134
Bilder: 1090

Analytics:



Sidan är Kodad i asp.net VB, jag hade som plan att få den omkodad till php på RAC, men har helt enkelt inte kommit så långt.
Sidan är under 200mb i storlek.

Jag förstår att det finns många frågor, så fråga på, så ska jag svara på allt jag kan. jag kan ge insyn i det mesta, då jag vill göra en ärlig rak handel

Den som kan lite enkel html/seo kan nog göra underverk, då fe.x idag är Band namnen f.ex angivna med bilder istället för med text. Redan här skulle man kunna få mer trafik med lite tekniskt kunnande.


Det är säkert något jag har missat, så påpeka det gärna.

jag skriver direkt att överföringspriset för .nu är ganska högt för tillfället, över 2000kr Så ha det i åtanke.


jag går också att nå på [email protected] (email)