Hallå i stugan!

Det är dags att uppdatera min information här på sidan så att den är så rykande färsk som det bara går.

Göran Jacobson heter jag, är bosatt i Norrköping och jobbar som frilansande skribent sedan många år tillbaka. I början livnärde jag mig som nyhetsjournalist, men de senaste åren har jag dock börjat att skriva mer och mer med inriktning mot SEO. Visst händer det allt emellanåt att jag svänger ihop en nyhetsartikel för Aftonbladet eller någon annan tidning, men till 95 procent ägnar jag min arbetstid åt SEO numera.

I detta sammanhang är SEO-forum ett mycket bra ställe att synas på. Jag har förstått det efter att ha gjort inlägg här tidigare. Dessa blänkare har alltid resulterat i goda samarbeten med trevligt SEO-folk. Så jag slänger väl upp de här raderna på forumet för att på så sätt kunna försäkra mig om att min information hela tiden ligger uppdaterad här.

Jag jobbar snabbt och skriver lika obehindrat om allt mellan himmel och jord. Självklart skriver jag på svenska lika väl som på engelska. Mina ersättningsanspråk ligger på 50 öre per ord. Ska det till djuplodande research i ett specifikt ämne så snackar vi timersättning på 200 kronor. Alla ersättningar är exklusive moms.

Min breda yrkeserfarenhet innebär att jag kan skriva SEO-texter men också "vanliga" texter till andra mer allmänna områden likaväl som journalistiska texter. Det är du som kund som bestämmer inriktningen.

Jag har egen firma med F-skattsedel och kan därför fakturera dig för jobbet.

Behöver du hjälp av en erfaren och kunnig skribent/journalist/content writer med en brinnande passion för det skrivna ordet så är det bara att kontakta mig via ett meddelande här på forumet eller att slänga iväg ett email på följande adress: [email protected] så lovar jag att svara fortast möjligt.

Jag har enbart goda vitsord och rekommendationer från tidigare uppdragsgivare inom SEO-branschen och kan självklart mejla över hur många arbetsprover som helst till dig, vid behov.

Allt gott. Hoppas att vi hörs snart.
Göran Jacobson