Säljer nu ungdomssidan Vicki.se. Vicki är en bildröstningssida likt Snyggast.se fast skillnaden här är att topplistan nollställs efter en period och den medlem med högst betyg under den perioden vinner ett pris.

Jag har oftast kört med ipods eller mp3-spelare. Genom att dela ut priser till medlemmarna som ligger bäst till så utnyttjas viralen på bästa sätt. Varje gång vi trycker igång en tävling så tipsar medlemmarna sina vänner på msn, bloggar, forum, gästböcker osv. De raggar röster överallt.

Sidan har lite över 700 medlemmar i dagsläget och när en tävling kommer igång ligger det runt 500-1000 om dagen. När sidan var som aktivast vintern/våren låg det runt 2000 unika per dag.
Potential:

Otroligt stor potential enligt mig Med bra priser kommer det kommer många besökare då medlemmarna kommer ragga ännu fler röster ju bättre pris.

Man kan bygga in en VIP-tjänst med månadskosnad där man som VIP-medlem kan få funktioner som fler visningar i ?Slumpen?, kunna ladda upp fler bilder på sig själv, osv.

Tips:
Att de 10 bästa tjejerna går vidare till final och att man kan sms-rösta på nån av de 10 man tycker ska vinna. Alla som röstar har själv chansen att vinna.

Vad ingår i priset?
Allting som design, kod, medlemmar, namn osv.
Funktioner som finns på sidan är det vanliga i ett community. Sökfunktion efter medlemmar, gästböcker, eget profil, lägg till vänner osv. Även nyss gjort en funktion att sin bild visas oftare om man rösta mycket på andra medlemmar.
I admin kan du sköta det mesta med sidan. Ta bort bilder, banna medlemmar, lägg upp nya tävlingar, skicka nyhetsbrev, ändra kategorier osv.

Jag säljer nu allting på sidan för endast 25000kr (mindre än det kostar att bygga en sån här sida). Detta kan du relativt snart få tillbaka genom att te.x sälja en annons på 6-12 månader.
Priset är baserat på pontential och vad jag lagt ut på sajten under året.

Maila krille @ fotbollsnytt. se (utan mellanrum) för bud eller frågor.