Resultat 1 till 3 av 3

Full action mentalitet

  1. #1
    TonyLis avatar
    TonyLi TonyLi är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Västerås, Stockholm
    Inlägg
    95
    Hej

    Finns det någon klubb för inbördes beundran och kontinuerligt "ta över internet i sin bransch" filosofi klubb här?

    Jag kan sakna samarbetspartner, nu när jag sitter på annat jobb för min brödföda. Det är väl bara saknad av full action, som peppar alla i gruppen, jag önskar finns.

    Några tips på full action mentalitet någonstans?

    http://www.sis-index.se/
    fick jag tips om, kanske kan det vara en tanke åt mer fart.
    Jag har spanat in sis-index nu, och det verkar ju riktigt spännande.
    Liksom några jag kan insprireras utav samt konkurrera med, utan att det antagligen ser mig som konkurrent. Så detta kan nog ge insporation och "jagande" att komma uppåt på listan, samt se hur andra göra som ligger bättre, eller växer snabbt.

    / Tony
    Senast redigerat av TonyLi den 2009-11-20 klockan 12:03.

  2. #2
    planas avatar
    plana plana är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2009
    Inlägg
    102
    1. Nej, inte vad jag känner till. Du kan väl vara först!? :-)
    2. sis-index verkar vara en tjänst som samlar rätt konstiga webbplatser på ett och samma ställe. Visst finns det "normala" sidor, men kanske är jag "onormal" i så fall!?

    Jag har tittat på den tjänsten tidigare, men det var ur ett annat sammanhang...

  3. #3
    TonyLis avatar
    TonyLi TonyLi är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Västerås, Stockholm
    Inlägg
    95
    mm

    Ja, jag minns högskoletiden, då en för alla alla för en gällde på mina plugg inför tenta grupper skedde.

    Jo, jag får väl göra det då. Starta en sådan. De som vill vara med kan väl PM:a mig, så kör vi.

    Huruvida den ska vara öppen ... med insyn, så kan jag nog luta tillbaka på liknelsen med plugggrupperna. Vill man gå före eller inte hjälpa andra, så är man likson utanför, utan en som går bättre, hjälper den sämre, till hela gruppens fördel.

    Vad sägs.

    Jag tycker nog även kommunikattion här är bra, även om siterna är mer interna i gruppen.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. "Read full post" i archive (wordpress)
    Av goo i forum Optimering
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 13:20
  2. J-M din PM-låda är full och jag har inte din mailadress.
    Av webguide i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 18:24