Resultat 1 till 3 av 3

Säljer 14.000+ länkar.

  1. #1
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Jag har en svensk blogg med 14.000+ indexerade länkar hos Google. Ifall ni är intresserade av en sitewide länk på den så är det bara att kontakta mig. Det är en blogg som handlar om allt möjligt, och inte är intriktad inom något speciellt ämne. Det kan skrivas om allt från jackor till fotboll. Jag har inte alls många utgående länkar, så ni får nog länkjuicen ni behöver.

    Själva bloggen har en PR på 3, och så har många av inläggen en PR på 1, 2, 3 och 4. Jag tänker inte posta länken till bloggen här, men skicka mig gärna ett PM för länken till min blogg.

  2. #2
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    sitewide ger inget mer än en endaste länk

    Jag har en site med +400 000 sidor indexerade, vilket skulle motsvara 400 000 länkar, vilket det naturligtvis inte gör

    /Patrik Berggren

  3. #3
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren
    sitewide ger inget mer än en endaste länk

    Jag har en site med +400 000 sidor indexerade, vilket skulle motsvara 400 000 länkar, vilket det naturligtvis inte gör

    /Patrik Berggren

    Tja Patrik. Jo, så kanske det är... har aldrig riktigt tänkt på det, men jag hörde någonstans att sitewide länkar faktiskt hjälpte. Har det till de flesta sidorna jag äger, och det ser ut att fungera fint.

    Fyra killar på DigitalPoint Forums har iallafall köpt länkar på min blogg för runt 20.000 kronor just nu. 5000 kronor per länk, och det är priset de själva sätter, konstigt nog.

    Nu ville jag bara se ifall någon här var intresserad av en länk, men det verkar inte som det nu då sitewide länkar tydligen inte är värda särskilt mycket.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljer PR3, PR2 och PR1 länkar.
    Av Sweely i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 18:36
  2. Säljer PR4 länkar
    Av PontusE i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 11:19
  3. Säljer PR3 länkar
    Av PontusE i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 21:45
  4. Säljer PR 3 länkar
    Av Andreas-74 i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 13:47