Resultat 1 till 2 av 2

Begränsat budget- lära mig seo?

  1. #1
    Yesboxs avatar
    Yesbox Yesbox är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Inlägg
    47
    Jag har alltid varit intresserad av att kunna seo och nu är det dags för mig att lansera min första professionella webbsida, jag har ringt runt och hört med flera företag vad priset ligger på om man ska få hjälp med optimeringen. Och som nyföretagare har jag inte dem pengarna, men jag har intresset och tiden. Samtidigt funderar jag på vad det är som kommer att kosta mig pengar om jag väljer att lära mig seo och börja optimera själv? Är det länkar som kommer att kosta pengar? Vilka andra kostnader får jag räkna med?

  2. #2
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    SEO behöver inte kosta pengar. Du kan gott göra din on-page optimering själv, genom att läsa dig till hur man ska göra, och fråga till exempel här på forumet.

    När det gäller off-page optimering (dvs inlänkar) kan du också göra mycket själv, men att jaga länkar tar mycket tid. Många SEO-företag har system som ordnar många länkar med liten arbetsinsats, varför det kan vara värt att betala för den tjänsten. Det ena bör inte utesluta det andra, då de automatiserade länkarna oftast inte ger någon som helst trafik.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Håller på att lära mig
    Av StefanBergfeldt i forum Optimering
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 18:36
  2. Vill köpa en webbsida 10k budget
    Av gurkan7 i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 16:30
  3. Hoppas vi ska lära oss tillsammans av varandra
    Av swecat i forum Introduktion
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 18:12