Resultat 1 till 2 av 2

länkar köpes SNABBT, TYP IKVÄLL (TISDAG)

  1. #1
    weakcars avatar
    weakcar weakcar är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2010
    Inlägg
    11
    Jag har hållt på med ett projekt i två veckor, och helt plötsligt poppar det upp en konkurrent från nowhere. Han kör på hårt ikväll med bloggar och har en stark site i ryggen. Detta har tvingat mig till att publicera en site som är ofärdig (det som är uppe är helt färdigt och har inget "under construction" eller brutna länkar, men de funktioner som kommer göra min site "nyskapande" är halvklara och därför ej publicerade) för att inte tappa för mycket. Med "tappa" menas att våra kunder kommer skriva upp sig på årsavtal och det blir lite först-till-kvarn.

    Märkligt att en idé man haft i tre år och äntligen börjat med plötsligt blir verklighet AV NÅGON ANNAN när man själv är på mållinjen.

    ANYWAYS:
    Någon som har en blogg och vill sälja en länk? Jag tar vad som helst. Har du en hemsida om din hund som avlivades i samband med palmemordet? I don't care. Tell me så får jag någon att bloga om siten och så köper jag en länk där. <title>SNABBT</title><body background="#billigt ger högre pagerank i mitt hjärta"><h1>pma mig</h1>

  2. #2
    Roofiuss avatar
    Roofius Roofius är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    79
    du har pm

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. hur snabbt ska man bygga länkar?
    Av Identisk i forum Länkbygge
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 13:55
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 23:28
  3. Hej och glad tisdag
    Av PA Ulander i forum Introduktion
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 00:39
  4. Hur snabbt!
    Av Patrik Berggren i forum Google
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 08:16