Resultat 1 till 3 av 3

Säljes PR 6 om hemsidor och sökmotoroptimering

  1. #1
    Christinas avatar
    Christina Christina är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    39
    •Säljer länkar.
    •Har en hemsida med PR 6. Vi skulle kunna tänka oss att sälja några länkar (max 5).
    •Länken kommer ligga på en undersida som har PR 5 och som är ett nyhetsbrev. Det kommer gå ut under april till drygt 600 personer, varav många småföretagare. Syns för vanliga besökare på hemsidan också. Sidan/nyhetsbrevet kommer delvis handla om sökmotoroptimering och för övrigt om olika aspekter av hemsidor. Är på svenska.
    •Länken kan kompletteras med några korta meningar och kan mycket väl få många besökarklick.

    Vi tror detta kan vara mycket intressant för er som erbjuder sökmotoroptimeringstjänster - både som en värdefull in-länk men också som reklam för era tjänster. Hör av er och tala om vad ni anser att en sådan länk (inklusive kort info) skulle vara värd för er.
    Senast redigerat av Christina den 2010-04-14 klockan 19:36.

  2. #2
    Håkan Perssons avatar
    Håkan Persson Håkan Persson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Skaraborg
    Inlägg
    114
    Hej!

    Jag har intresse av en eller flera länkar för såväl oss och våra kunder. Ser gärna att vi kommer överens om pris och inleder ett samarbete. Vi är liksom ni ett webbföretag med kunder inom flera olika segment. Då vi har vårt ursprung från andra bolag och bara varit i gång drygt ett år i egen regi har vi lagt ned alldeles för lite energi på vår egna webbsatsning:-) Dessväre är även domänen nyreggad. 4 länkar 10.000 ett år och därefter 5000 kr / år är vad jag tror är rimligt och lyssnar gära på er idé. Inte nödvändigtvis från er startsida, men inte heller från en sida med fler än 10 dofollow länkar. PM:a mig här eller maila [email protected] / ring 070-405 67 59

    Mvh

    Håkan Persson

    Mvh

    Håkan P

  3. #3
    Christinas avatar
    Christina Christina är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    39
    Hej Håkan!

    Om jag har förstått saken rätt är det meningen att all kommunikation i detta forum ska gå via privat meddelande. Så jag svarar dig via PM i stället

    Vill poängtera att vi framför allt vänder oss till dem som erbjuder tjänster inom just sökmotoroptimering. Tanken är att länkarna ska ligga på sidan Nyhetsbrev (PR 5), vars länk också kommer skickas ut via mejl till alla våra kunder och hemsideadministratörer. Många av dessa är småföretagare. Nyhetsbrevet kommer handla delvis om sökmotoroptimering men även om andra aspekter vad gäller hemsidor.

    Eventuellt kan vi vara öppna för andra förslag också.

    Mvh Christina
    Senast redigerat av Christina den 2010-04-14 klockan 19:35.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Sökmotoroptimering för 300kr/månad
    Av Helena i forum Presentation av SEO-Konsulter/SEO-företag
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-03, 20:54
  2. Erbjuder just nu gratis sökmotoroptimering!
    Av Demain i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 17:50
  3. Uppdatering och Sökmotoroptimering av min site.
    Av Sundream Estate i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 12:45
  4. Intresse av sökmotoroptimering
    Av Leekay i forum Optimering
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 11:59