Resultat 1 till 3 av 3

Komma med i många kataloger

  1. #1
    spindelmannens avatar
    spindelmannen spindelmannen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2010
    Inlägg
    5
    Finns det någon tjänst man kan använda för att komma med i många länkkataloger? Gratis eller mot betalning.

  2. #2
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Det finns ingen svensk tjänst för detta, men många engelska. Besök DigitalPoint Forums - där finns det hundratals, om inte tusentals, som erbjuder denna typ av service.

    Det är ingenting jag rekommenderar dock. Köpte något liknande för ett år sedan och det enda jag lyckades åstadkomma var en tunnare plånbok.

  3. #3
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Det finns nog de som kan hjälpa dig att submitta till de viktigaste svenska katalogerna här på forumet. Jag har iaf en kontakt som gör det åt mig.

    Du kan annonsera efter tjänsten under "Förmedling av SEO-tjänster" om du har specifika krav/budget eller annat.

    Lockas du att handla på digitalpoint eller wickedfire så se till att du hittar någon som garanterar approval och har bra iTrader som rör just den tjänsten!

    Förvänta dig inga mirakel gällande placering i serp. Sökmotorer har ersatt behovet av kataloger för mycket länge sedan. Svenska kataloger kan förvisso utgöra grunden i en svensk länkstrategi där man kompletterar med PR-starka länkar internationellt. Blås på!

    mvh Anders

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 15:05
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 12:00
  3. Tips för att komma med i MSN:s index
    Av Tarnaurion i forum Övriga sökmotorer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 18:29
  4. Komma på bra domännamn ?
    Av Totte i forum Domänen
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 13:28
  5. Komma eller | -tecken
    Av ggisslev i forum Google
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 11:31