I mitt nya bolag så håller jag på att bygga upp olika sociala nätverksforum och lösningar inom olika ämnen. En av de webbplatser som börjar bli relativt färdig är en begravningssida som heter densistavilan.se

Jag har jobbat en del med on-page optimering och det finns mycket mer att göra, men jag har tyvärr för lite tid med detta arbete och skulle behöva hjälp att få snurr på sajten men då framförallt den externa biten.

Sidan har funnits ett år drygt och vi ligger 1:a på flera relaterade ord såsom begravningsmusik, begravningsdikter som genererar bra trafik.

Vad jag specifik behöver hjälp med är:

- hitta nya ord att optimera på till det innehåll som vi redan erbjuder
- länkbygga på ord som vi behöver klättra på

Det är ganska oexploaterad marknad och jag har lyckas komma 1:a ganska snabbt på ord som jag identifierat som folk söker mycket på. Jag har därför siktat på att komplettera sidan med allt det innehåll och tjänster som folk eftersöker.

Jag har flera sajter på gång som inte riktigt är helt färdiga så det kan bli många fler uppdrag med tiden. Berätta vilka tjänster du erbjuder som du tror passar mig och till vilket pris och referenser på tidigare uppdrag: PM'a här eller maila mig på [email protected]