Resultat 1 till 3 av 3

Resultat ändrad på Adsense

  1. #1
    Atakan Karas avatar
    Atakan Kara Atakan Kara är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    6
    Märkte det imorse, att på sidan jag driver har adsense resultaten ändrats, har haft länk enheter och alltid fått matchande resultat men nu kommer det plötsligt något helt annat.

    Exempel: jag driver en sida om IT, jag får alltid IT-relaterade resultat på länkenheterna på Adsense, men helt plötsligt ändras det till Vapen-relaterade resultat.
    Så min fråga är, varför? Något som jag gjort fel? Något jag kan göra åt saken eller är det bara Google som strular?
    www.playxboxlive.com - Nyheter om Xbox

  2. #2
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Högst sannolikt bara Google som strular. På min blogg om SEO/webbutveckling får jag ofta Groupon-annonser om mode vilket är ytterst irriterande men något jag vant mig vid.

    Å andra sidan finns det ett tillägg för Wordpress som gör att man ger en hjälpande hand till AdSense-enhterna som visas. Det liksom, visar Google vad som är relevant på ens sida.

  3. #3
    Atakan Karas avatar
    Atakan Kara Atakan Kara är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Sweely Visa inlägg
    Högst sannolikt bara Google som strular. På min blogg om SEO/webbutveckling får jag ofta Groupon-annonser om mode vilket är ytterst irriterande men något jag vant mig vid.

    Å andra sidan finns det ett tillägg för Wordpress som gör att man ger en hjälpande hand till AdSense-enhterna som visas. Det liksom, visar Google vad som är relevant på ens sida.
    Tack för svaret, hoppas att det löser sig då.
    www.playxboxlive.com - Nyheter om Xbox

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 18:02
  2. Korkat med adsense på alla sidor?
    Av robbanf i forum Google
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 12:42
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 09:23
  4. Bannad på Adsense?
    Av latehorn i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 17:19
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 14:55