Resultat 1 till 5 av 5

Goddag! Från Stefan

  1. #1
    Schdefans avatar
    Schdefan Schdefan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2010
    Inlägg
    2
    Hejsan Stefan heter jag och är 22 år. Alltid varit datorintresserad men aldrig hållit på med hemsidor eller SEO mest nätverk och den biten.
    Men skulle hemskt gärna vilja börja lära mig om SEO och skulle gärna vilja ha lite tips om vilken ända man ska börja och vad ni tycker jag ska skaffa mig för "grund kunskaper".
    Tack o hej!

  2. #2
    Atakan Karas avatar
    Atakan Kara Atakan Kara är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Schdefan Visa inlägg
    Hejsan Stefan heter jag och är 22 år. Alltid varit datorintresserad men aldrig hållit på med hemsidor eller SEO mest nätverk och den biten.
    Men skulle hemskt gärna vilja börja lära mig om SEO och skulle gärna vilja ha lite tips om vilken ända man ska börja och vad ni tycker jag ska skaffa mig för "grund kunskaper".
    Tack o hej!
    Hej Stefan.
    Jag tror att många kommer rekommendera http://www.seo-guide.se/ och det skulle även jag göra, läste genom den i början och fick en ganska bra uppfattning av vad SEO är.
    www.playxboxlive.com - Nyheter om Xbox

  3. #3
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Sen så tipsar jag givetvis (som vanligt) om inte bara bloggar utan även om Googles officiella PDF: http://static.googleusercontent.com/...rter-guide.pdf

  4. #4
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Välkommen till forumet! De länkar du redan har fått är en bra början, följ sedan forumet här och kanske några av medlemmarnas bloggar/twitter så kommer du lära dig mycket

  5. #5
    Schdefans avatar
    Schdefan Schdefan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2010
    Inlägg
    2
    Tack så jätte mycket för svaren håller på och tittar en del på länkarna ska bli mycket intressant detta

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 13:48
  2. Stefan Ekberg (böcker)
    Av WingeN i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 13:21