Resultat 1 till 3 av 3

Jobbar på Eastpoint Media numera

  1. #1
    Macckes avatar
    Maccke Maccke är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för Köp, sälj eller byt
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    London, England
    Inlägg
    445
    Tänkte passa på att meddela att jag numera jobbar på Eastpoint Media, ett av Sveriges absolut största företag inom marknadsföring på nätet. Företaget är också en av de största spelarna inom webbhotell i Sverige och har globalt c:a 50 000 kunder.

    Mitt ansvar inom Eastpoint-gruppen är just sökmotoroptimering och kommer här att ansvara för våra strategier, utveckling, optimering och lite annat som har med SEO att göra. Till hjälp har jag ett snabbt växande team av sökmotoroptimerare. Jag kommer fortsätta skriva på min gamla blogg, Relevansanalys, samt även på SEO.nu, men tjänster inom sökmotoroptimering kan bara beställs från Eastpoint framöver.

    Är någon intresserad att besöka oss på Eastpoint Media och diskutera SEO eller bara kolla på vårt kontor och hur vi arbetar, så är ni mycket välkommna!
    Senast redigerat av Maccke den 2006-08-09 klockan 13:48.

  2. #2
    Joacims avatar
    Joacim Joacim är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    feb 2006
    Inlägg
    74
    Grattis får man väl säga,

    Dock måste jag motsätta mig denna sortens nyheter, är 2a gången du gör direkt reklam för företaget där du jobbar med länk här på forumet, är ganska uppenbart vad du har för syfte med det. Detta hör hemma i en personlig blog och inte som en SEO nyhet i detta forum.

  3. #3
    Macckes avatar
    Maccke Maccke är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för Köp, sälj eller byt
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    London, England
    Inlägg
    445
    Citat Ursprungligen postat av Joacim
    Grattis får man väl säga,

    Dock måste jag motsätta mig denna sortens nyheter, är 2a gången du gör direkt reklam för företaget där du jobbar med länk här på forumet, är ganska uppenbart vad du har för syfte med det. Detta hör hemma i en personlig blog och inte som en SEO nyhet i detta forum.
    Tack!
    Jag tror att många tycker det är intressant att veta var branschfolk rör sig och håller till. Själv vill jag absolut hålla mig uppdaterad var folk rör sig och folk inom SEO-bransch, åtminstone i Stockholm, har väldigt bra koll på var folk jobbar. Se det absolut inte som reklam, utan som en uppdatering för befintliga och potentiella kunder som har eller varit på väg att beställa tjänster. Vill någon ta bort själva länken så gör gärna det, lol. Sedan är ju ämnet SEO och söker man en sökmotoroptimerare så är det väl naturligt att man kommer till SEO-forum.se för att hålla sig uppdaterad? Det är ju inte så att jag länkar till Pelles bilfirma, så tråden är ju klart relevant för svenska nyheter inom SEO Det finns ju trots allt inte så många SEO-relaterade firmor med någorlunda omsättning i Sverige..
    Senast redigerat av Maccke den 2006-08-09 klockan 17:28.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. SEO, banners och annonser via Eastpoint Media
    Av Maccke i forum Presentation av SEO-Konsulter/SEO-företag
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 17:22