Resultat 1 till 4 av 4

Hej alla

  1. #1
    olssons avatar
    olsson olsson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Inlägg
    30
    Hejsan, kul att vara hä på forumet. Jag hoppas kunna dra nytta och också kunna bidra med det jag kan. Jag är ingen SEO expert men har äntligen på sista tiden börjat tjäna lite pengar på mina sidor så något måste jag ha gjort rätt.

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Välkommen. Och skoj att du börjat tjäna pengar på dina sidor, finns nog en hel del som tacksamt tar emot tips där hur du har gjort.

  3. #3
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Välkommen!
    Precis som Urban vill jag gratulera till intäkterna. Tips på hur du har gjort är intressant beroende på hur du definierar "lite pengar" Jag har själv tjänat "lite pengar" på mina sajter i många år. Jag tjänar fortfarande bara "lite pengar" på dem, även om jag numera med god marginal täcker omkostnaderna (domän och i viss mån webbhotell) för de flesta av dem.

  4. #4
    olssons avatar
    olsson olsson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Inlägg
    30
    Tack för välkomnandet. Jag började i augusti förra året att göra hemsidor från noll. Jag kunde absolut ingenting, visste inte ens vad SEO stod för.

    Vägen har varit krokig men jag har gjort det som andra här gör tror jag. Kollar konkurrensen för sökorden, gör en WP blog med sökord och LSI innehåll, h1 taggar osv. Men det som har varit absolut det viktigaste för att kunna få en bra placering på Google har varit utan tvekan inlänkar, så många som det bara är möjligt och med hög PR. Jag tror att jag har satsat 80% av min tid att bygga inlänkar och dom resterande 20% på att optimera mina sidor, beroende på konkurrens förstås.

    Jag har nyligen skaffat Xrumer, jag vet det kan anses som svarthatt, men resultaten har varit ganska fantastiska.

    Hmm tja lite pengar är för mig några tusenlappar per månad på dom sidor jag har nu men ökar man upp antalet så kommer man lätt upp till en månadslön vilket är målet. Eller nej, målet är att bli miljonär såklart

    Som sagt, jag är ny på SEO och lär mig mycket hela tiden men kan jag lyckas så kan alla. Det tar tid i början men man ska inte ge upp
    Senast redigerat av olsson den 2011-01-09 klockan 17:37.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Hej alla!
    Av Daniel Andersson i forum Introduktion
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-27, 18:36
  2. Hej alla!
    Av Frank_Connection i forum Introduktion
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 11:33