Resultat 1 till 4 av 4

Sida på ryska. Hur får jag inlänkar?

  1. #1
    Gudmundssons avatar
    Gudmundsson Gudmundsson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2011
    Inlägg
    14
    Tjena! det är så att jag håller på att göra en poker aff sida. Sidan kommer att vara på ryska och rikta sig till det ryska folket så att säga. jag har inte börjat med optimeringen än men tänkte höra hur jag ska göra när jag skaffar inlänkar till en rysk sida..


    vad finns det för allternativ?

    Mvh!

  2. #2
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    187
    Om du själv inte talar/skriver ryska så antar jag att det blir svårt. Ryssland är dock stort och det borde finnas gott om (i våra ögon) billiga underleverantörer. Problemet kan möjligen vara att verifiera resultatet. Jag har tidigare upphandlat översättningstjänster till bland annat Hindi och då har jag anlitat två bolag - ett för att göra översättningen och ett för att granska att det inte bara är blandade ord (min kunskap i Hindi är begränsad som du kanske gissar). Summan har ändå blivit (i våra ögon) oerhört låg.

    Sedan är inlänkar alltid inlänkar - du kan naturligtvis jaga inlänkar på vilken marknad som helst, men de ryska torde precis som du anar vara värda mest.

  3. #3
    Gudmundssons avatar
    Gudmundsson Gudmundsson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2011
    Inlägg
    14
    Okej.

    Ja, det där med inlänkarna har jag nu svar på iallafall. Och ang översättningen så har jag en bekant som översätter åt mig.

    När du pratar om "underleverantörer". Vad menar du att det är? Underleverantörer för vad?

  4. #4
    Seotjejens avatar
    Seotjejen Seotjejen är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2011
    Ort
    Utomlands
    Inlägg
    47
    Oj, om du inte kan någon ryska alls känns det som att det kan bli svårt. Men jag skulle försöka hitta ett ryskt SEO forum och där försöka hitta folk som säljer länkar, alternativt jobbar som länkbyggare. Använd dig helst inte av internationella forum, där du söker ryssar. Har inte stött på så många ryssar på internationella sidor, utan vad man efterfrågar för språk så är det alltid indier som påstår sig kunna alla språk flytande som svarar.
    Men det borde ju finnas seo forum eller liknande även i Ryssland? Så testa det!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-04-07, 12:20
  2. Hur viktigt är PR när man får inlänkar?
    Av packard i forum Optimering
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 16:39
  3. "Sidan använder frames" Hur får jag bort det?
    Av emeliesjodahl i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 16:30
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 16:51
  5. Publicera text på ryska, får inte rätt på det
    Av Jim Westergren i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 17:24