Resultat 1 till 7 av 7

min plats i serpen?

  1. #1
    barje47s avatar
    barje47 barje47 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Inlägg
    92
    Finns det något sätt eller verktyg där jag kan kolla min plats i google serpen?
    Menar då inte ex gserp osv fö de visar bara om du är med på de första 200 och
    vissa de 100 första osv. Menar då att jag kan skriva in ett keyword och min url
    och då ska det komma upp att ordet blabla har plats 314. Några tips?

  2. #2
    gustavbergmans avatar
    gustavbergman gustavbergman är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2011
    Ort
    Lund
    Inlägg
    13

  3. #3
    barje47s avatar
    barje47 barje47 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Inlägg
    92
    hej
    testade precis men det står 50?Ditt sökord finns inte med i top 50? Det är sämre än Gsarp då?där vär det väl 200+eller 100?Jag menar ett program som man skirver sitt keyword och den säger då exact vilken plats de ordet ligger på oavsett om det är 39 eller 512, så menade jag. Finns kanske inte något?

  4. #4
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    http://www.cleverstat.com/en/ tar 1000 placeringar (Accurate Monitor for Search Engines). Kostar 99$ men på samma sida finns det ett som heter Free Monitor för Google som är gratis. Vet inte riktigt hur långt ned det går. Betalversionen kan tas ned på prov.
    Finns en liten nackdel dock med alla de programmen om man kör för snabba sökningar så blockerar Google dina sökningar för någon timme framåt. Ställer man in det på långsam sökning (simulerad mänsklig aktivitet) tar det en himla tid om det är fler nyckelord.

  5. #5
    barje47s avatar
    barje47 barje47 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Inlägg
    92
    ok tack ska kolla på den med. Såg precis att jag hade rank tracker men den körde bara tom plats 100
    Vil inte lägga pengar på det så får väl vänta några timmar tills jag är på plats 1-10 haha.

  6. #6
    gustavbergmans avatar
    gustavbergman gustavbergman är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2011
    Ort
    Lund
    Inlägg
    13
    Citat Ursprungligen postat av barje47 Visa inlägg
    hej
    testade precis men det står 50?Ditt sökord finns inte med i top 50? Det är sämre än Gsarp då?där vär det väl 200+eller 100?Jag menar ett program som man skirver sitt keyword och den säger då exact vilken plats de ordet ligger på oavsett om det är 39 eller 512, så menade jag. Finns kanske inte något?
    OK, ursäkta, jag läste ditt första inlägg lite slarvigt.
    En gratis möjlighet är ju att lägga in din site på Google Webmaster Tools. Man kan inte söka på det man själv vill, men du får reda på hur din sajt syns i olika sökningar, och hur ofta dessa sökningar sker. GWT spårar rankningar upp till åtminstone plats 350, så det är alltid något.

  7. #7
    Petter Hedmans avatar
    Petter Hedman Petter Hedman är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Falun
    Inlägg
    955
    Jag köpte Market samurai. Värt sin vikt i guld
    Du kan se 1000 första placeringarna och även göra typ 1000 andra mycket smarta saker med market samurai.

    Petter
    ChatGPT: ChatGPT
    Dalarna: Dalarna

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 21:38
  2. landa på annan plats på min sida
    Av SEAsia i forum Optimering
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 17:44
  3. Reklam på fel plats
    Av berraåsnobben i forum Övrig internetmarknadsföring
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 07:41
  4. Plats 8 på en natt
    Av Trådlöst i forum Sökordsanalys
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 13:49
  5. Har serverns plats någon betydelse?
    Av j0han i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 02:15