Tog i Fredags ett beslut att flytta på mig efter ett och ett halvt års anställning på en reklambyrå som heter The Duffy Agency.

Jag är helt enkelt intresserad av nya utmaningar och nu funderar jag lite på vad jag vill hitta på. Får hoppas att detta inte framstår som något helt desperat, jag är ganska bekväm med mina kunskaper och tror inte att hitta en ny arbetsplats kommer att vara några större problem, jag vill dock se till så att nästa jobb blir rätt så jag ska scouta ordentligt innan jag tar mitt nästa "gig".

Bara lite kort om mig, det finns förstås mycket mer information att hämta vid intresse. Mitt namn är Niklas Aronsson, bosatt i Malmö, 34 år gammal. Har jobbat med SEO de senaste 4-5 åren, och även med övrig online marknadsföring. Mestadels via sociala medier och Adwords men jag har även skapat framgångsrika koncept för att generera trafik och inlänkar åt våra större kunder.
Jag har goda referenser från mina 2 senaste arbetsplatser (2003-03-01 - 2011-05-31) och resultat kan jag förstås hänvisa till vid ytterligare intresse. Både från mindre sidor med en låg budget till större företag där jag har fått röra mig ganska fritt vad gäller budget. Har både SEO rapporter och Trafik rapporter som bevis på att mitt arbete genererat väldigt goda resultat för både våra kunder och The Duffy Agencys egen räkning.

Vad gäller kreativa idéer och ett bra kontaktnätverk vill jag tro att jag har väldigt mycket att kunna erbjuda en framtida arbetsplats.

Skulle ni vara intresserade av att anställa någon som tar hand om ert företags marknadsföring för hemsidor, sociala medier och era övriga web assets så får ni gärna svara här eller skicka mig ett PM för vidare kontakt. Även en utmanande position för ett SEO företag skulle kunna vara intressant.

Är öppen för en massa olika förslag för jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill göra. Att flytta kan vara intressant om så krävs, så länge som allt runt omkring känns rätt.

Om ni vet någon som söker en person som mig så skulle jag vara väldigt tacksam om ni kunde skicka ett PM med deras kontaktuppgifter. Alla leads kommer att uppskattas, vilket ni kommer att märka....

Tackar ödmjukast för att ni tog er tid att läsa detta!