Resultat 1 till 5 av 5

Hej!

  1. #1
    Joachim Fs avatar
    Joachim F Joachim F är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    nov 2010
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    67
    Jag tror jag har missat den här tråden och även fast jag varit här ett tag så vill jag presentera mig så ni vet vem ni pratar med.
    Jag har varit passiv medlem ett tag vad gäller att skriva men jag har läst desto mer.

    Nu har jag tänkt bli aktiv här. Dels att ständigt söka öka min kunskap inom området och även försöka bidra med det jag kan.

    Vem är jag då, Joachim Fredriksson heter jag och skriver min kandidatuppsats inom IT-säkerhet på IT-universitetet i Sthlm. Samtidigt driver jag en handfull hemsidor varav en är företaget HemsidePortalen.se som jag startade i april 2010. Där säljer jag just SEO, hemsidor och andra webbtjänster till företag på nätet.

    Jag jobbar kontinuerligt med att lära mig mer om SEO, har läst en del universitetskurser men det mesta kommer från eget praktiserande och lusläsning av allt som finns på nätet. Det här forumet har fyllt en viktig funktion i detta och kommer fortsätta göra. Grymt bra forum måste jag säga!

    Jag är här för att lära mig mer av andra samt försöka ge tillbaka utav det jag kan själv. Sedan är nätverkande trevligt och bra och jag hoppas finna många goda kontakter här!
    Senast redigerat av Joachim F den 2011-07-29 klockan 03:25.

  2. #2
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Välkommen! Kunskapen brukar flöda rätt fritt här så du kommer säkert att lära dig massor, och IT-säkerhet tycker iaf jag är intressant

  3. #3
    Fredrik Johanssons avatar
    Fredrik Johansson Fredrik Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    375

  4. #4
    Joachim Fs avatar
    Joachim F Joachim F är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    nov 2010
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    67
    För att undvika förvirring så har jag byt användarnamn då jag är här som person och inte företag! Från HemsidePortalen.se till Joachim F som är mitt namn.

  5. #5
    Rebecca Hanssons avatar
    Rebecca Hansson Rebecca Hansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Inlägg
    7
    Välkommen

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Hej
    Av Jontz i forum Introduktion
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 04:55
  2. Arzoras säger Hej Hej!
    Av Arzoras i forum Introduktion
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 21:58
  3. Hej ;)
    Av Cifra i forum Introduktion
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 12:34
  4. Hej, hej
    Av MariaK i forum Introduktion
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 23:05
  5. Hej !
    Av Lenken i forum Introduktion
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 16:29