Resultat 1 till 10 av 10

Vill du veta hur jag tjänar över 60,000:- i månaden på affiliate? GRATIS E-BOK

  1. #1
    webmasterpros avatar
    webmasterpro webmasterpro är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2008
    Inlägg
    12
    Hej på er alla SEO-gnagare!

    Jag har hållt på med datingsidor och SEO under en tid nu, och tjänat bra med pengar på detta. Fått många förfrågningar om vad som skiljer mina datingsidor från alla andra tusentals hemsidor som finns där ute, samt hur jag marknadsför.

    Min nyckel till att lyckas är igenom att följa denna sprängskiss, har nog aldrig läst en eBook så förklarande och detaljerad som denna:



    För er som undrar så heter den "White Label Dating Blueprint" och den går bokstavligt talat igenom från A till Ö om hur man kommer igång med en datingsida i dagens stora konkurrens.

    Författaren (Thomas Voullemier) är helt okej med att man delar med sig utav den, den är alltså inte upphovsrättskyddad eller liknande.

    (Är inte säker om jag placerade den i rätt forumdel?)

    Hoppas ni får lärdom från den, det fick jag i alla fall.
    Senast redigerat av Urban G den 2012-02-03 klockan 20:56.

  2. #2
    DarKzYs avatar
    DarKzY DarKzY är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    56
    Kära Internet Marknadsförare:

    Vad jag erbjuder dig idag är en unik möjlighet. Helt gratis(!).
    Jag har fått hundratals positiva recensioner av min e-bok och nu får du den, helt gratis. Du kan t.o.m. kontakta leverantören/handlaren för att bekräfta min inkomst på över 60,000:- / månad. Jag har gett dem mitt tillstånd till att göra det. Men först, här är tre skrämdumpar som bevis:






    * Skärmdumparna tagits den 20 December 2011, runt klockan 9:00 pm EST, på en av mina konton. Jag äger flera. Observera att detta är betalningar från mina sidor enbart med hjälp av exakta tekniker som jag undervisar i e-bok. Min ”refferal” inkomst ingår inte i dessa skärmdumpar.

    Det jag förklarar i min e-bok förklarar allt steg-i-steg hur du startar upp "white-label" affiliate sidor och hur du marknadsför dessa. (Observera att den är på Engelska)

    Nyckeltal

    Omkring 193 timmar har ägnats åt forskning och skapande av denna rapport. Jag har investerat mer än $ 1.800 i utvecklingen av denna e-bok, med korrekturläsning, layout förbättring, grafiska omslag, PDF-konvertering och säkert skydd och kryptering.

    Idag är det ditt GRATIS.

    Och nu, jag delar med dig en komplett steg-för-steg blåkopia på hur jag gör mer än €6.500 per månad på komplett autopilot. Jag visar dig allt: vilken specifik leverantör att ansluta sig till som en affiliate, hur man gör mycket noggranna sökord forskning för att hitta gyllene sökord, hur du ställer in dina affiliate kampanjer, hur man kör mycket riktad trafik och hur man omvandla den trafiken till försäljning, hur du gör för att spåra dina framsteg, och även hur man gör en hög självförstärkande extrainkomst från dina egna hänvisningar med din egen private label-versionen av denna rapport. Jag har gjort hela jobbet åt dig. Och allt detta är 100% gratis.

    Du kan enkelt tjäna 20,000 SEK till 30,000 SEK i månaden med denna metod inom en kort tid (beroende på hur hårt du arbetar med strategin).
    Detta är 100% autopilot pengar, och det bästa är denna metod är 100% skalbar, vilket innebär att mer tid du spenderar tillämpa det jag lär dig (tro mig, jag har själv skrivit steg för steg!), Desto mer extrainkomst du kommer att månad efter månad på obestämd tid tjäna.

    Naturligtvis kommer jag inte ljuga för dig, det är en del arbete. Men jag lär dig så mycket detaljer så att vem som helst kan göra det. Denna rapport har skapats med nybörjare i åtanke, även om mer avancerade Internet marknadsförare kan också dra nytta av det.

    Innan du frågar, har denna metod aldrig delas eller användas innan (inte så vitt jag vet i alla fall), och det är 100% WHITE-HAT.

    Strategin har utvecklats för att arbeta med en mycket specifik tjänsteleverantör i dating nisch. Denna metod har ingenting att göra med e-horande eller andra trick du kanske har sett förut, och den leverantör som du kommer att använda är 100% i överensstämmelse med de tekniker jag lär dig. Denna metod kommer att fungera mycket bättre med denna specifika leverantör, men om du av någon anledning inte vill använda det här affiliate program eller om du har en befintlig verksamhet som du vill använda för att genomföra dessa tekniker, Den här e-bok även för dig.
    Om du vill använda min hemliga vapen på något annat än vad jag rekommenderar, gör det. Denna metod kommer att arbeta med i stort sett allt, men du kommer att lämna en massa pengar på bordet i min mening.

    Eftersom jag vet att vissa av er kommer att vilja veta varför jag delar denna kraftfulla teknik, kommer jag att vara ärlig med dig. Jag driver en private-label version av affiliate program jag rekommenderar (jag är så bra på det jag gör att de erbjöd sig att skapa den för mig 100% gratis), och jag är säker på att du kommer att göra massor av pengar med hjälp av mina tekniker . Leverantören kommer att betala mig provision på dina inkomster (du behöver inte förlora något, naturligtvis, plus att jag ger dig en bonus kan du inte vägra! En enorm extra provision på din försäljning), så att du faktiskt kommer att göra mycket mer pengar gå under mig. Dessutom är jag i planer att sälja denna e-bok i framtiden för $ 49 till $ 99, så jag kommer att använda din feedback för att förbättra den och för sociala bevis när jag börjar sälja den. Kom också ihåg att ju mer pengar du gör, desto mer pengar jag gör. Så jag har all anledning att dela allt jag vet att den typen av pengar, och det är precis vad jag gjorde. Mitt mål är att göra dig rik, och vi båda kommer att lyckas om du sätter den insats som krävs i den.

    Sist men inte minst, detta är min andra internet marknadsföring rapport. Jag skriver bara framgångsrika och effektiva rapporter som gör människor massor av pengar.
    Jag kan visa dig hundratals reviews / feedback på min rapport, jag har en tråd på Digital Point Forums med över 100 sidor av 99% positiva feedback.

    Kontakta mig för mer bevis om du nu inte skulle lita på mig.

    Så, vad är några av de viktigaste fördelarna med denna metod?

    • Hela processen med min strategi är 100% gratis. Absolut ingen start-eller reklamkostnader är inblandade! Vissa program och tjänster kommer att hjälpa dig att automatisera och skala processen. De program har kostnaderna, men du behöver inte dem för att börja göra stora pengar!

    • Jag rekommenderar testade och beprövade verktyg och tjänster inom denna plan som sträcker sig allt från $ 30 till $ 1.000. Dessa är kraftfulla verktyg som jag rekommenderar när du börja tjäna stora pengar, men att visa att detta är en genuin och objektiv rapport, jag är inte inklusive affiliate länkar för dessa produkter och tjänster! Jag vill att du tjäna pengar, inte slösa pengar!

    • Du behöver inte vara en professionell Internet marknadsförare eller en reklam expert. Även en komplett nybörjare kan börja tjäna pengar direkt på absolut ingen kostnad!

    • Detta är inte en get-rik-snabbt system eller pyramidformad system. Strategin bygger på en 100% vit hatt Internet marknadsföring metod i kombination med en specifik free-to-join affiliate program som betalar extremt höga provisioner.

    • Detta är en långsiktig strategi, du kommer inte att göra tusen över en natt, men när pengarna börjar rinna, jag lovar du kommer att göra mer och mer pengar varje månad på komplett autopilot. Självklart, ju mer du arbetar strategin, desto mer kommer du att göra på lång sikt.

    • Till skillnad från de flesta system, kan du sluta fungera när du har tillräckligt med medlemmar och ändå generera tusentals dollar i övriga månadsinkomst för många år framöver. Men, återigen, ju mer du arbeta strategin, mer långsiktiga pengar du kommer att göra.

    • Du kommer bli förvånad över hur lätt processen är och hur snabbt du kan börja locka riktad trafik genom att följa mina steg-för-steg metoder, skicka dussintals medlemmar till din affiliate webbplatser varje dag i processen.

    • Jag ingår i slutet av denna rapport ett mycket enkelt sätt att göra en stor extrainkomst som kommer att växa exponentiellt månad efter månad på komplett autopilot. Jag kommer att vända detta kvaliteten plan till ditt eget omdöpta verktyg för marknadsföring med ditt affiliate ID (inte min!). Jag ger dig också med enkla steg-för-steg fria metoder för att dela den med tusentals människor omedelbart, tillsammans med alla de säljfrämjande material du behöver för att börja tjäna pengar över natten! Och får du behålla 100% av vinsten!

    • Till skillnad från andra fria Internet-marknadsföring-relaterade produkter, behöver du inte ge mig din e-postadress till ladda ner en gratis rapport. Jag ska inte försöka sälja dig en produkt eller tjänst heller. I själva verket kommer du aldrig hör av mig igen efter din nedladdning!

    Nu när du vet vad som gör denna plan så unik och hur det är en så stor pengar gör tillfälle för dig, här är det enda jag ber dig:

    1. Efter nedladdning mitt betänkande nämner inte namnet på affiliate program jag rekommenderar den här tråden. Detta är den hemliga ingrediensen i min strategi, det enda sättet du kan upptäcka att det är genom att läsa min plan.

    2. Du samtycker till att läsa min plan noga och att lägga fram en recension om denna tråd inom 30 dagar från att läsa den. Jag bryr mig inte om feedback är positiv eller negativ för att jag är säker på mitt betänkande och jag vill att du berätta för världen vad du tycker om den. Återigen, jag planerar att sälja denna i framtiden för $ 49 till $ 99, så jag kommer att använda din feedback för att förbättra den och för sociala bevis när jag börjar sälja den. Jag säger det igen: genom att begära/ladda ner en gratis kopia av mitt betänkande, samtycker du till att skicka in en recension om denna tråd inom 30 dagar från mottagandet.

    Tack för att du orkade läsa. / Ber om ursäkt för språket Engelska passar mig bättre :-)

    PS: Du kommer att tacka mig senare för att jag gjorde dig rik. Vad väntar du på? Ladda ner e-boken GRATIS nu.
    Senast redigerat av Magnus den 2012-02-03 klockan 11:42. Anledning: Bara spammig reklam

  3. #3
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    Tänk dig för nästa gång du klickar okej till gratis-grejen på nätet.
    Det kan vara ett avtal du ingår – och en fet räkning som väntar.

    - Min erfarenhet säger mig att det enda som är gratis här i världen är osten i råttfällan.

  4. #4
    DarKzYs avatar
    DarKzY DarKzY är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    56
    Citat Ursprungligen postat av Sundream Estate Visa inlägg
    Tänk dig för nästa gång du klickar okej till gratis-grejen på nätet.
    Det kan vara ett avtal du ingår – och en fet räkning som väntar.

    - Min erfarenhet säger mig att det enda som är gratis här i världen är osten i råttfällan.
    Det är gratis Jag har förklarat varför jag delar med mig av boken. Jag tjänar 10% av reffarnas inkomst. Win/Win - Notera även att i mina skärmdumpar så ingår inte reff-inkomsten. Utan det är bara pengar som tjänats med denna metod.
    Senast redigerat av Urban G den 2012-02-03 klockan 20:56.

  5. #5
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Citat Ursprungligen postat av Sundream Estate Visa inlägg
    Tänk dig för nästa gång du klickar okej till gratis-grejen på nätet.
    Det kan vara ett avtal du ingår – och en fet räkning som väntar.

    - Min erfarenhet säger mig att det enda som är gratis här i världen är osten i råttfällan.
    Värt att säga mer än en gång.
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  6. #6
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Du säger "av min e-bok" men varför står det då "by Thomas Voullemier" när man öppnar den och ett annat namn i din profil?

    Jag rekommenderar att man slutar läsa när det står "komplett autopilot".
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  7. #7
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    ha, ha ... PDF:en är klassisk IM, om än dålig "branding PDF" då man inte får med sitt eget namn utan ENDAST sina affe-länkar till "registrationen" och där bakom döljer sig inkomstmöjligheten till den/de som marknadsför PDF:en ...

    Och, håller med ovanstående citat:

    "the only free cheese is in the mousetrap"

  8. #8
    Beckzars avatar
    Beckzar Beckzar är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    96
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren Visa inlägg
    Och nu, jag delar med dig en komplett steg-för-steg blåkopia
    "Blåkopia"? Kör killen med stenciler?
    Leads

    Köper/byter sajter/länkar inom spel, finans och resor. PM!

  9. #9
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    Detta är mycket vanligt i USA bland bloggarna. Och nu försöker DarKzY bli den som den som ska sitta i toppen på pyramiden i Sverge.


    Det är en form av ”pyramid system” där det går ut på att få andra att ansluta sig och du får lite provision på deras klickar som i sin tur försöker de hitta andra bloggar som går med och då får de lite provision samtidigt som du får lite mera provision på deras kunder/kienter o.s.v.

    Vad jag tycker om detta är ungefär vad min katt gör i lådan.

  10. #10
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Tror vi gör så här nu. Jag låser tråden och vi funderar på om den skall få vara kvar. Tog bort länkarna samtidigt.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Vill Du Bli Rankad #1 På Google? Kontakta oss!
    Av August i forum Presentation av SEO-Konsulter/SEO-företag
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-26, 12:43
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 15:21
  3. Är det något ni vill veta ang SEO för Wordpress?
    Av Marcus Westberg i forum Optimering
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 17:20
  4. Hur veta?
    Av Magnus i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 21:27
  5. Gratis länkar eller 10 Dollar 100 000 Impression/month
    Av the-million-dollar-man i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 09:15