Resultat 1 till 3 av 3

Faktureringsprogram.net till salu!

  1. #1
    DR.Hugos avatar
    DR.Hugo DR.Hugo är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    16
    Har haft ute sidan tidigare utan att jag och köparen har hittat ett gemensamt pris. Det här är en sida som rankar väldigt bra för just orden faktureringsprogram, gratis faktureringsprogram osv.

    Just nu 1:a på faktureringsprogram samt 5:a och 6:a på gratis faktureringsprogram.
    Har arbetat en del med ord som fakturamallar osv. Det är en perfekt sida för dig som vill sätta upp en egen faktureringstjänst och börja dra in pengar. Jag har inte riktigt tiden som krävs. Idag fungerar sidan som en wikipedia för olika faktureringsprogram och där finns affiliatelänkar till de olika tillverkarna. Det finns löpande inkomster då vi samarbetar med flera olika affiliate och vi har byggt upp en bank med betalande kunder så fakturerar vi varje kvartal.

    Som ägare till sidan kan du optimera den än mer för att öka salesen, gör en söktjänst för faktureringsprogram(har redan provat själv på bokforingenonline.se, det ger bra med sales. Eller varför inte hosta din egen solution. Eller börja kör med adsense, ett klick ger mellan 11-25kr, då det är väldigt mycket konkurrens mellan företagen.

    Sidan snittar ca 60 besökare per dag. Jag har lagt under 10 timmar sedan årets början!
    Intäkterna ökar hela tiden då banken med betalande kunder blir större och större.

    Hör av er via PM om ni är intresserade!
    Senast redigerat av DR.Hugo den 2012-06-28 klockan 23:16.

  2. #2
    DR.Hugos avatar
    DR.Hugo DR.Hugo är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    16
    Hej!

    Här kommer lite info om sidan! Jag har försökt att hålla mig till PDF rapporter som genererats från de olika sidorna men det har inte alltid funkat sås jag har ett screenshot med också!

    Besökare
    Analyticsrapport

    Intäkter
    Adtraction adtraction
    economic Än så länge bara första kvartalet det släpar efter med en månad.
    Fakturan.nu Också för första kvartalet, detta är en stock med kunder som byggs på hela tiden.

    Vad gäller Adsense ger det det ca 800-1200kr i månaden har tyvärr inte något konto kvar ;( Ni kan själva gå in och kolla klicken för denna bransch det ger en hel del pengar. Det var alles! Hör av er om intresse finns.

  3. #3
    kristoffernolgrens avatar
    kristoffernolgren kristoffernolgren är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    12
    jag kan tänka mig vara intresserad, [email protected] kan du kontakta mig på! Gärna snart.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. LOL.nu till salu
    Av Tsprit i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-06-26, 18:56
  2. Domäner till salu!
    Av Crativity i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 03:14
  3. 22 domäner till salu
    Av Kristofer C i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 15:14
  4. Design är till salu
    Av musse1 i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 13:11
  5. Till salu
    Av LaoWang i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 02:23