Resultat 1 till 3 av 3

Godkännande av nya medlemmar

  1. #1
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    Det här är löjligt;
    Kan vi inte sluta med att svara på alla frågor från Mr. Bennet, MartinH, LisaG m.m. och nu Rickee som blir avstängd hela tiden. Det är samma person.
    Kan vi inte vänta med att svara tills Jim har godkänt personerna först innan vi svarar eller kommenterar.

    //Lennart

  2. #2
    Rickees avatar
    Rickee Rickee är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    8
    Vänta va? Vad menar du med samma person?

  3. #3
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Inläggen ovan har jag flyttat från en annan tråd hit.
    Nya medlemmar som inte är godkända kan som de flesta av er vet skriva inlägg och delta i debatterna i forumet trots att deras status står som ”Väntar på att admin skall godkänna min titel”

    Jim är den enda som kan godkänna nya medlemmar i status, (Lär mig SEO, Kan SEO rätt bra, SEO-proffs) men det innebär inte att uppgifterna om en ny medlem är obekant för oss andra moderatorer.
    Vi har även före medlemmen är formellt godkänd av Jim tillgång till den informationen i stort sätt.
    Och vi har i en del fall också vidtagit åtgärder som avstängning innan medlemmen ens har hunnit bli godkänd av Jim. Och det då på de uppgifterna vi själva har fått fram via en egen kontroll eller från tips av er medlemmar.

    I det här fallet finns inget som i nuläget talar för att det finns anledning med några åtgärder. Detta då vi inte kan se att det handlar om dubbla användarkonton.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Söker medlemmar till datorgrupp
    Av oskari i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 14:11
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 18:47
  3. Träff får oss medlemmar
    Av Jim Westergren i forum Träffar
    Svar: 108
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 12:25