Resultat 1 till 16 av 16

Ger bort 20000 engelska PLR artiklar

  1. #1
    basses avatar
    basse basse är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Bergen, Norge
    Inlägg
    21
    Har 20000 PLR artiklar som jag har liggandes och skräpar. Någon som är intresserad så bara PMa så får ni dem..

    Folk betalar vanligtvis mycket pengar för PLR , ni kan använda dem helt och hållet till vad ni vill. Sälja, ge bort dem eller posta dem på era bloggar för att få mer värde jaja som sagt bara pma så får ni dem.

    Basse

  2. #2
    Wheys avatar
    Whey Whey är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2012
    Inlägg
    63

  3. #3
    Kristofer Cs avatar
    Kristofer C Kristofer C är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    linköping
    Inlägg
    248
    Det skulle man inte tacka nej till

  4. #4
    olleqvarnstroems avatar
    olleqvarnstroem olleqvarnstroem är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    6
    Tja, är ny här på bräden.
    Vad menas med PLR?
    Berätta gärna lite kort!

    Tack!

  5. #5
    SEOJonass avatar
    SEOJonas SEOJonas är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2009
    Inlägg
    467
    "Private Label Rights Articles (PLR) are a fantastic way to add new content to your website or blog and fill up your newsletter or autoresponder."

  6. #6
    olleqvarnstroems avatar
    olleqvarnstroem olleqvarnstroem är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av SEOJonas Visa inlägg
    "Private Label Rights Articles (PLR) are a fantastic way to add new content to your website or blog and fill up your newsletter or autoresponder."
    Så det är färdigskrivna inlägg av some random guy?
    Typ enbart för att ha någonting att lägga upp? Låter inte direkt vettigt om man bryr sig om hemsidan.
    Missförstår jag?

  7. #7
    basses avatar
    basse basse är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Bergen, Norge
    Inlägg
    21
    Ja du har det lite fel, det kan va allt från e-böcker till små rapporter du kan ge som extra gåvor till dina listor eller erbjuda dem som gåvor direkt på din hemsida för att få fler personer att registrera sig.

  8. #8
    Andreas Hogmalms avatar
    Andreas Hogmalm Andreas Hogmalm är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    35
    Inget fel i att använda plr artiklar sålänge man inte tar inlägget och publicerar det rätt av. Du måste ändra lite i texten och i rubrikerna så inte google tar det som duplicate content. Med några minuters justering så har man sedan en bra artikel att lägga ut

  9. #9
    MOBs avatar
    MOB MOB är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2011
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    347
    Citat Ursprungligen postat av basse Visa inlägg
    Ja du har det lite fel, det kan va allt från e-böcker till små rapporter du kan ge som extra gåvor till dina listor eller erbjuda dem som gåvor direkt på din hemsida för att få fler personer att registrera sig.
    Ska du ge bort dem som e-böcker osv brukar det ibland krävas annan licens.

  10. #10
    olleqvarnstroems avatar
    olleqvarnstroem olleqvarnstroem är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    6
    Aha!

    Kan man möjligtvis få se ett exempel hos någon?

  11. #11
    SEOJonass avatar
    SEOJonas SEOJonas är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2009
    Inlägg
    467
    sök på "free plr article directory"

  12. #12
    olleqvarnstroems avatar
    olleqvarnstroem olleqvarnstroem är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    6
    Ok tack! Nu har jag lärt mig mycket mer.
    Men sista frågan: Dem som lägger upp free PLR's, vad tjänar dem på det? Brukar dem kräva någon typ av backlinking eller vad är grejen?
    Content som ingen äger som vem som helst kan editera och lägga på sin sida. Låter ju löjligt lätt.

  13. #13
    Andreas Hogmalms avatar
    Andreas Hogmalm Andreas Hogmalm är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    35
    Citat Ursprungligen postat av olleqvarnstroem Visa inlägg
    Ok tack! Nu har jag lärt mig mycket mer.
    Men sista frågan: Dem som lägger upp free PLR's, vad tjänar dem på det? Brukar dem kräva någon typ av backlinking eller vad är grejen?
    Content som ingen äger som vem som helst kan editera och lägga på sin sida. Låter ju löjligt lätt.
    Den personen som skrivit artikeln från första början kanske sålde den för pengar, sen vad som händer i leden vet man ju inte. Kanske artikeln som skrivs blir så dålig att det inte är någon som vill betala för den. Mycket av de artiklarna som ligger ute på nätet gratis är ju av sämre kvalité som då kräver mycket redigering och korrigering. Och ska man behöva lägga mycket tid på detta så kanske hela vitsen med det försvinner.

  14. #14
    olleqvarnstroems avatar
    olleqvarnstroem olleqvarnstroem är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Andreas Hogmalm Visa inlägg
    Den personen som skrivit artikeln från första början kanske sålde den för pengar, sen vad som händer i leden vet man ju inte. Kanske artikeln som skrivs blir så dålig att det inte är någon som vill betala för den. Mycket av de artiklarna som ligger ute på nätet gratis är ju av sämre kvalité som då kräver mycket redigering och korrigering. Och ska man behöva lägga mycket tid på detta så kanske hela vitsen med det försvinner.
    Åtminstone så ger det lite inspiration om vad man kan skriva om. Det är för mig det största problemet =(.

  15. #15
    Andreas Hogmalms avatar
    Andreas Hogmalm Andreas Hogmalm är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    35
    Citat Ursprungligen postat av olleqvarnstroem Visa inlägg
    Åtminstone så ger det lite inspiration om vad man kan skriva om. Det är för mig det största problemet =(.
    Skriv om det som intresserar dig och fort du kommer på något du ska skriva om, anteckna då direkt. Då slipper du sitta och fundera när det är dags

  16. #16
    olleqvarnstroems avatar
    olleqvarnstroem olleqvarnstroem är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Andreas Hogmalm Visa inlägg
    Skriv om det som intresserar dig och fort du kommer på något du ska skriva om, anteckna då direkt. Då slipper du sitta och fundera när det är dags
    Så som jag gör idag är att jag använder blogger. Och varje gång jag läser/ser något intressant så skapar jag en post och lägger som draft. Där står det mest nyckelord som det ska handla om etc, sen skriver jag när jag har lite mer kött på benen och lägger upp när det till sist är klart. Nu har jag ca 10 posts halvfärdiga . Det är lätt att skriva innehållsrikt och vettigt, men inte varje dag =/.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Att spinna artiklar?
    Av ewestergard i forum Länkbygge
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-06-08, 09:38
  2. Publicering av artiklar?
    Av sailorcap i forum Länkbygge
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 20:59
  3. Artiklar och Inlankar
    Av SEAsia i forum Introduktion
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 10:26