Resultat 1 till 5 av 5

Analys av sida

  1. #1
    Hultins avatar
    Hultin Hultin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    15
    Hejsan.

    Först och främst vill jag säga tack till alla, kan tyvärr inte nämna namn då jag olyckligtvis skulle missa någon med stor sannolikhet, vars poster jag läst men inte svara på. Först nu kände jag att det var dags att officiellt bli del av Seo-Forum.se.

    Nu till min fråga, jag behöver tips och råd för att göra kortsiktiga "fixar" av min ny arbetsgivares webbplats/shop, jag håller på för full att läsa upp och försöka fixa och det har sakta men säkert börjat resultera i att saker händer, men jag börjar få slut på idéer. Sidan i fråga är Skalshop.se, i vilket fall, jag undrar nu om detta är rätt sektion för en sådan diskution eller vilken forumsektion jag borde vända mig till, om detta är fel eller posten jag skriver nu inte passar i denna sektion ber jag djupt om ursäkt.

    Hälsningar, Johan.

  2. #2
    Timothy Vasss avatar
    Timothy Vass Timothy Vass är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    ta bort mitt konto
    Inlägg
    44
    Här har du en bra lista att utgå ifrån.
    http://www.seo-guide.se/checklista

    Jag har en synpunkt ur användarperspektiv
    "Scroll back to top" borde stå på svenska och gå blixtsnabbt istället för jäääääääättesakta
    Kanske bättre att erbjuda nåt som faktiskt behövs?

  3. #3
    Hultins avatar
    Hultin Hultin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    15
    Tackar för tipsen, ursäkta det extremt sega responsen. Trodde i all ärlighet att jag redan postat ett svar och tackat dig för din input, vilket jag inte hade och ber om ursäkt för det.

  4. #4
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Citat Ursprungligen postat av Hultin Visa inlägg
    Tackar för tipsen, ursäkta det extremt sega responsen. Trodde i all ärlighet att jag redan postat ett svar och tackat dig för din input, vilket jag inte hade och ber om ursäkt för det.
    Du kan ju skriva under sektionen "E-handel och konverteringsoptimering" här på SEO-forum. SEO och konverteringsoptimering går oftast hand i hand, och då innefattar det även viss programmering och annan hjälp som kan tänkas behöva. Jag vill även rekommendera dig att surfa in och skapa ett konto på ehandel.se, där har du ett jätte bra forum med många aktiva inom större butiker osv.

    jag vill även också passa på att rekommendera dig att läsa denna om du inte redan gjort det: http://www.seo-forum.se/showthread.php?t=8460

  5. #5
    Hultins avatar
    Hultin Hultin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    15
    Tackar hemskt mycket för din input Micke, skall absolut ta mig en titt på det du föreslog

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Pineberry's seo-analys
    Av tintinskoog i forum SEO-verktyg
    Svar: 68
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 20:50
  2. Analys konkurent
    Av Analytikern i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-28, 23:32
  3. Laios Webb & Analys
    Av lillan i forum Presentation av SEO-Konsulter/SEO-företag
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:51
  4. Sitelinks - en liten analys
    Av Waldo i forum Google
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 06:25
  5. Verktyg för jämförande analys
    Av mephisto73 i forum SEO-verktyg
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 17:44