Resultat 1 till 3 av 3

NY SITE! Feedback och SEO tips tack :)

  1. #1
    hannesmartenssons avatar
    hannesmartensson hannesmartensson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    3
    Hej,

    Jag har nyss startat en ny hemsida som handlar om banker och olika lån.
    Då jag har fokuserat mycket på unikt och relevant innehåll samt lagt alla meta taggar och beskrivningar har jag kommit upp på Google andra sida men det börjar gå trögare nu. Sidan heter [modererat]

    Jag har precis börjat med länk bygge och hoppas det kommer ge en sista push!
    Gå gärna in och kolla och tyck till, självklart finns det ALLTID saker man kan göra bättre men jag vill främst ha fler SEO tips! Vet någon möjligtvis någon bra sida där man lätt kan göra en presentations video tex då det brukar vara bra för sidan.

    Alla tips är så klart välkomna! Tack på förhand
    Mvh Hannes.
    Senast redigerat av Urban G den 2012-10-24 klockan 13:08. Anledning: Regel 1

  2. #2
    welanders avatar
    welander welander är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Märsta / Stockholm
    Inlägg
    249
    Hej

    Kul att du har fått upp en ny sida som du tror och hoppas på.
    Jag måste dock säga att denna sida är mycket för att testa själv först och sedan fråga om råd eller ställa diskussioner om saker som du själv har upptäckt, här på sidan finns det också många som arbetar med just sånt som du frågar efter på heltid vilket gör att de känner bättre att de kan ta betalt för samma sak som du frågar efter, så de kan vara svårt att få reda på de saker som du själv har ställt här.

    Så gör det du har gjort, vänta en månad eller två och reflektera själv över hur det gick och då kan du ställa en fråga relaterad till det du har funnit.
    Inget illa menat mot dig eller något bara nåt som jag har känt att denna sida är mot m.m just för att många erbjuder dessa tjänster som deras jobb också.

  3. #3
    hannesmartenssons avatar
    hannesmartensson hannesmartensson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av welander Visa inlägg
    Hej

    Kul att du har fått upp en ny sida som du tror och hoppas på.
    Jag måste dock säga att denna sida är mycket för att testa själv först och sedan fråga om råd eller ställa diskussioner om saker som du själv har upptäckt, här på sidan finns det också många som arbetar med just sånt som du frågar efter på heltid vilket gör att de känner bättre att de kan ta betalt för samma sak som du frågar efter, så de kan vara svårt att få reda på de saker som du själv har ställt här.

    Så gör det du har gjort, vänta en månad eller två och reflektera själv över hur det gick och då kan du ställa en fråga relaterad till det du har funnit.
    Inget illa menat mot dig eller något bara nåt som jag har känt att denna sida är mot m.m just för att många erbjuder dessa tjänster som deras jobb också.
    Hej kul att få svar så snabbt. Då jag är ny på forumet så tackar jag för informationen. Som du själv säger så handlar det om att diskutera sökoptimering vilket jag har förstått att sidan handlar om. Jag ska absolut återkomma med mina resultat. Det här med sökoptimering är ju absolut ingen hemlighet, det är ju trotts allt en stor del av att bygga en hemsida. Förstår precis vad du menar, ingen illa taget

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Tack för tipset Google!
    Av Jacob Jarnvall i forum Google
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-10-07, 19:57
  2. Tack för ett riktigt bra forum!
    Av Yukidama i forum Introduktion
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-18, 16:25
  3. lite feedback tack
    Av impreso i forum Optimering
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 21:14
  4. Längre Sessionstid, tack!
    Av Fredrik Eriksson i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 21:54
  5. Behöver tips för webbhotell för engelskspråkig site
    Av Sundream Estate i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 00:14