Hej!

Lite bakgrund: Jag kör en blogg sedan några år på blogger.com. Det är en begränsad plattform men funkar bra för mig, gör detta som en kul grej vid sidan om som trots allt genererar så mycket i inkomst att jag kan åka till England en gång om året och njuta av ett gäng pints.

Det är ju trevligt men hade inte varit dumt om det kunnat bli 2 ggr om året Jag undrar därför helt enkelt vad som bör tänkas på i blogger.com för att göra min blogg så sökmotorvänlig som möjligt.

Jag arbetar mycket med att ha specifika rubriker på vart inlägg eftersom jag märkt att en stor del av min trafik kommer från sökord jag inte planerat/arbetat med att etablera mig på, någon sorts long tail-träffar, men jag har ingen aning om det finns ngt att göra i sidans html som kan förbättras. Det enda jag html jag kan, så ni förstår vilken nivå jag är på, är <br>, typ...

Eller andra tips att tänka på, på just bloggen. Länkarbetet tycker jag att jag har hyfsat koll på.

Blir jätteglad om någon som har mer koll än jag har lust att tänka en stund på min fråga!