Resultat 1 till 2 av 2

YENIT - Vi sökmotoroptimerar och skriver

  1. #1
    Captain Thailands avatar
    Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Koh Samui, Thailand
    Inlägg
    116
    Kort om Yenit
    Vi är ett liten men etablerat webb och SEO-byrå som har vårt säte på ön Koh Samui i sydöstra Thailand. Om ni tror att vi sitter på stranden i solstolar och jobbar, har ni definitivt fått det om bakfoten. Istället sitter vi i regionens största kontorsbyggnad och halvfryser pga centralreglerad luftkonditionering. Ibland har jag själv på mig en ylletröja utanpå skjortan. Ja, det är faktiskt sant.

    Nåja, vad gör vi då när vi inte fryser i tropikerna??!


    Vad vi kan erbjuda?

    Vi skriver - Vi skriver mer än gärna proffsiga artiklar om nästan vilket ämne som helst. Testa oss gärna. En litet testjobb kan vi bjussa på. Vi korrigerar och förbättrar även texter på befintliga webbplatser. Tänk på hur viktigt det är att dina texter inger förtroende hos en presumtiv kund!

    Vi optimerar - Vi sysslar med onpage-optimering i första hand. Vi går noga genom er sida och analyserar innehållet ur ett toppmodernt SEO-perspektiv. Givetvis jobbar vi transparent och en utförlig rapport medföljer varje uppdrag. Vi har genom åren förbättrat åtskilliga webbplatsers ranking i Google och andra sökmotorer, för relevanta nyckelfraser.


    Vad kostar det?

    190 kronor i timmen (effektivt arbete) inklusive thailändsk moms! Vi kan erbjuda kvalitet till så låga priser pga vårt geografiska läge. Det är helt enkelt betydligt billigare att driva företag och leva här.

    Vi har även en (ännu bättre) deal. Vi sökmotoroptimerar och ser över texter på din webbplats under en hel dag (åtta timmar) för 1290 kronor!


    Kontakta oss idag

    E-post: [email protected]
    Webbplats: www.yenit.com


    OBSERVERA! Vi kommer acceptera nya uppdrag from maj, 2013. Fram tills dess måste vi dessvärre tacka nej.
    Senast redigerat av Captain Thailand den 2012-11-29 klockan 06:43.
    Kohsamui.org | Kohsamui.nu | Thai.nu | Bangkok.nu

  2. #2
    TheCheesePolices avatar
    TheCheesePolice TheCheesePolice är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2011
    Inlägg
    1
    Hur mycket text kan ni producera per timme?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Hur snabbt skriver ni?
    Av Michael Bingmert i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 17:43
  2. Hur skriver man bäst om URL i Wordpress?
    Av xtreme i forum URL-omskrivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 16:29
  3. Vart skriver jag in min signatur?
    Av BraMarknadsföring i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 18:00
  4. Nyhetssajter skriver om rubriker för SEO
    Av Martin Lindhe i forum Nyheter
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 19:10
  5. Jag söker dig som skriver om det som jag skriver om
    Av Marcus Westberg i forum Länkbyten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 19:37