Resultat 1 till 3 av 3

Affiliate hemsidor ni är stolta över

  1. #1
    je019s avatar
    je019 je019 är inte uppkopplad Avstängd
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    78
    Hej alla!

    Jag skulle tycka att det vore intressant att starta en tråd där man kan presentera de affiliate hemsidor man är stolt över (konverterar bra). Har man lust får man gärna dela med sig och om man vill kan man även förklara vad man tror gör sidan så bra.

    Hoppas att någon annan finner detta lika intressant som jag gör!

    JE

  2. #2
    Strongmans avatar
    Strongman Strongman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    40
    Du har inte lust att börja med att presentera dina sidor? För att få igång tråden.

    Många väljer nog att inte berätta om sina välpresterande affiliate hemsidor då de inte vill ha mer konkurrens på dessa keywords.
    Vilket jag förstår. Dock, känner man att man rankar bäst, så kanske man inte är rädd för konkurrens. Man ser konkurrensen som en hälsosam push för att utvecklas och utmana mera.

    Affiliates går nog att hitta relativt enkelt annars. Sök på ett keyword som det finns mycket sälj i. Kläder, Poker, Presenter, Lån... då hittar du nog några exempel. Ibland är det inte alltid så enkelt att se att det är en affiliate sida.

    Sen finns det ju bloggare som nästan kan ses som affiliates, och som länkar väldigt mycket och har reklam på sina sidor.
    Senast redigerat av Strongman den 2012-11-15 klockan 02:49. Anledning: Förtydligade lite

  3. #3
    je019s avatar
    je019 je019 är inte uppkopplad Avstängd
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    78
    Jag är ny och har för tillfället ingen site inom affiliate. Om jag söker hej vilt kommer jag nog inte kunna urskilja bra från dåliga saker tyvärr...

    Om ni är rädda för att de ska synas här så kan ni gärna skicka ett PM till mig (lovar att inte skicka vidare).

    Tack för ditt svar!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köper hemsidor med inkomst
    Av lexander i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-09-13, 20:41
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-02-03, 20:57
  3. Hemsidor köpes
    Av svenska_hemsidor i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 09:39
  4. Närliggande hemsidor?
    Av Jim Westergren i forum Google
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 22:34
  5. Hemsidor köpes
    Av Maccke i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 11:37