Hejsan!

Har ett litet dilemma på min blogg som länkas i signaturen. Jag hoppas någon ska kunna hjälpa mig med detta, åtminstone en bit på vägen..

Jag har 4 huvudämnen eller åtminstone vill jag ha det. ämnena är Rhodos, Thailand, reseguider sen vill jag ha ett där mina allmäna tankar och åsikter skrivs, är också rädd att det blir duplicate content så som min sida är byggd nu, men kanske har fel.

1 ämnet Rhodos, är i det långa loppet ute efter att utmana i toppen för sökordet men är mest ute efter att ranka högt på det saker jag skriver om som då är mest, fest, stränder, rhodos stad, klubbarna osv..

Mer specifika saker om rhodos alltså och vill ranka högt på dessa. Idag så är Rhodos en kategori och inlägg relaterat till rhodos ligger där i, men är tveksam till att det här är det bästa möjliga för att ranka högt.


Vad jag har förstått så tappar inlägg i värde ju längre bak det hamnar i arkivet? eller har jag fel? eftersom det är en blogg och jag kommer börja blogga flitigt om mina olika ämnen när jag fått rätt på SEO biten så att den optimerar på bästa sätt så kommer där vara väldigt mycket innehåll på bloggen.
Mina tankar ligger på ifall jag ska göra inlägg med rubriken "fest på rhodos" "klubbar på rhodos" eller hur man ska lägga upp det och det är väl egentligen det jag behöver hjälp med.
Får jag rätt på hur jag gör med ett ämne, så är det ju bara att bygga likadant med nästa ämne.

Någon som har lust att hjälpa mig en bit på traven?