Resultat 1 till 3 av 3

Vad jag än gör så snappar in google upp sökordet..?

  1. #1
    HittaVapens avatar
    HittaVapen HittaVapen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2
    Hej,

    Jag är en av två som har [modererat] här kan man lägga upp annonser för begagnade [modererat ] och skytte.

    Vi har lyckats bra med att få oss höst upp när man google'r "[modererat]" men försöker nu komma in på sökordet "[modererat]" men vad vi än gör så snappar inte google upp oss och i dagsläget finns det inte ens med på listan på ett av sökorden på webmaster tools.

    Vi har ordet på flera ställen på sidan, som en av rubrikerna, i metan och meta förklaringen. Som ni förstår är jag väldigt mycket en rookie på detta dock.

    All hjälp mottages med glädje!

    Många tack!
    Senast redigerat av Urban G den 2012-11-29 klockan 00:27. Anledning: Regel 1. Fyra djuplänkar med sökorden i ankartexten. Nog rekord på ett första inlägg.

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Och här har vi en anledning till varför Regel 1 (längre ned) finns och tillämpas av oss moderatorer.
    Fyra djuplänkar till olika sidor med det för sidorna önskade ankartexter. Man kan då ställa sig frågan om det finns ett intresse att få hjälp som även andra kan ha nytta av om några månader, eller om det bara är ett sätt att skaffa lite länkar på.



    Länkar till egna eller andras sidor skall inte postas i forumet, vare sig som aktiva länkar eller icke klickbara.
    Undantag från detta: Om länken är relevant för ämnet får den postas. Är länken till en egen sida skall inlägget i sig innehålla sådant värde att det går att föra en diskussion i forumet utan att besöka sidan. Den externa länken skall utgöra en fördjupning i ämnet. Relevanta länkar är inte referral Ids eller länkar som bryter mot andra regler.

  3. #3
    gelkis avatar
    gelki gelki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Sävedalen
    Inlägg
    141
    hehe den var bra.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Adwords på sökordet "sökmotoroptimering"
    Av Micke i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-09-06, 11:35
  2. Anpassa innehåll till sökordet/sökorden
    Av closingbell i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-29, 10:25
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 11:15
  4. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 17:41
  5. plats 2 utan att ens använda sökordet på domänen
    Av John Ivarsson i forum Sökordsanalys
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 09:27