Resultat 1 till 5 av 5

Vilket är den snabbaste sättet att posta till 1000 domäner?

  1. #1
    Seokillens avatar
    Seokillen Seokillen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    75
    Jag har skrapat ihop en lista med 1000 högklassiga pr domäner, jag pratar om pr 6 till pr9. Och jag undrar vilket är den snabbaste sättet att registrera sig på hemsidorna och posta baklänkar?

    Jag tänker använda 2 baklänkar per domän. En i min profil och en i kommentar fältet.
    Dessutom undrar jag vilket är den bästa sättet att indexera baklänkar? Ska man bara pinga dem eller? Jag vill helst få upp till 80% indexering av baklänkar så att min framtida "hårda arbete" inte går skogen.

    Uppskattar all hjälp..

  2. #2
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Jag förstår ingenting. Hur ska någon kunna ge dig hjälp baserat på vad du har skrivit? Vad vill du ha hjälp med? Vad är det för sidor du pratar om? Varför skulle du behöva hjälp att indexera baklänkarna?

  3. #3
    jakobias avatar
    jakobia jakobia är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    118
    Citat Ursprungligen postat av Seokillen Visa inlägg
    Jag har skrapat ihop en lista med 1000 högklassiga pr domäner, jag pratar om pr 6 till pr9. Och jag undrar vilket är den snabbaste sättet att registrera sig på hemsidorna och posta baklänkar?

    Jag tänker använda 2 baklänkar per domän. En i min profil och en i kommentar fältet.
    Dessutom undrar jag vilket är den bästa sättet att indexera baklänkar? Ska man bara pinga dem eller? Jag vill helst få upp till 80% indexering av baklänkar så att min framtida "hårda arbete" inte går skogen.

    Uppskattar all hjälp..
    Hmmm använder du någon form av program?

  4. #4
    gelkis avatar
    gelki gelki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Sävedalen
    Inlägg
    141
    öööhhh... jag vet inte om det finns nån shortway för att kunna regga sig på olika domäner. Det är nog ett hantverk. sedan måste du göra ett program som hanterar varje domän för sig vid inlägg eftersom det är olika för olika webbplatser (olika formlär design, namn, typer.. e.t.c) sedan måste du testa detta. kan funka men det är ett enormt arbete. tänk också om en sajt gör förändringar, byter url, byter variabel i form samlingen eller liknande. Naj jag skulle inte orka göra det iallafall.

  5. #5
    Slavicas avatar
    Slavica Slavica är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2012
    Inlägg
    17
    Rekommenderas ej. I alla fall är det inte så bra att få så många backlinks på samma gång.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-05-19, 13:33
  2. 1000 domäner
    Av Anders Tibbling i forum Länkbygge
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-12-11, 09:47
  3. Sajter att posta pressreleaser på
    Av hans99 i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-22, 19:53
  4. Tänk först - Posta sen!
    Av daniel_ i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 18:46
  5. Bästa sättet att få undersidor indexerade?
    Av HC_Consulting i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 04:32