Resultat 1 till 18 av 18

Säljer Riktiga & Aktiva Svenska Facebook Likes som hjälper dig stärka ditt varumärke!

  1. #1
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Borttaget
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-04-26 klockan 22:12. Anledning: SÄNKTA PRISER!

  2. #2
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Jag har uppdaterat detta inlägg, just nu kan du få extra Svenska Likes när du värvar andra att köpa/pröva på detta
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-04-26 klockan 22:12.
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  3. #3
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Detta har blivit ändrat*
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-02-09 klockan 16:48.
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  4. #4
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Rabatten är över!
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-02-08 klockan 14:19.
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  5. #5
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Om någon skulle vara intresserad av att vara återförsäljare så skicka iväg ett PM så kan vi diskutera mera. Jag erbjuder upp till 40% rabatt beroende på hur många beställningar du kan ge mig!
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-02-08 klockan 14:18.
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  6. #6
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Hej alla!

    Ta en titt på de NYA priserna! Detta är de billigaste priserna du kan hitta när det kommer till Riktiga och Aktiva Svenska Facebook Likes!
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  7. #7
    torkels avatar
    torkel torkel är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    201
    Hej Simon,

    Låter kanske intressant det här, beror ju lite på hur det fungerar, och det har jag förstått att du inte avslöjar i detalj, men jag undrar:

    1. Kan du garantera att DU (din tjänst) levererar minst det x antal likes som man betalar för. Jag menar, folk kan ju gå in och gilla något som en kompis gillar osv. Räknar du i så fall in även dessa likes i det antal du garanterar att leverera? Eller är det minst 100 "simon-likes" (om man betalat för det) + övriga organiska likes.

    2. Finns det någon som helst relevans för vilka som kommer att gilla vilken sida? Exempelvis, om jag har en sida om smink, kommer den då i första hand att gillas av en någotsånär relevant målgrupp, eller kommer jag få likes av en stor andel 60+ åriga gubbar? Bara för att ta ett exempel

    3. Kan man på något sätt till viss del välja inriktning, målgrupp etc...?

    För min del är jag inte intresserad av 1000 likes bara för att det ser bra ut, det tjänar mina verksamheter knappast mer pengar på. Hade varit guld om man kunde välja lite riktning så att säga.

    Du kan PMa mig också

  8. #8
    plekiss avatar
    plekis plekis är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    153
    Riktiga aktiva svenska fans? Brukar alltid vara värdelösa fakekonton man köper för väldigt dyra pengar. Rätta mig gärna om jag har fel och om du har möjlighet visa gärna för mig/oss i tråden att det faktiskt är riktiga människor. Förekommer väldigt mycket skitlikes och fans så jag hoppas du förstår att jag är skeptisk. Folk blir dagligen lurade på massa pengar på detta vis.

    Jag blir än mer fundersam när jag ser dina andra trådar tex http://www.seo-forum.se/showthread.php?t=9012
    I den tråden skriver du att man köper tjänster (tex fans) för en billig peng och sedan säljer dyrare (dyrt). Dom här likesen för en billig peng är väl knappast några riktiga svenska fans utan snarare fakekonton som kostar 100kr för 1000likes... Är det dom du säljer här på forumet nu?

  9. #9
    gelkis avatar
    gelki gelki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Sävedalen
    Inlägg
    141
    Ni andra får tro vad ni vill men att sälja gilla länkar är ur min egna synvinkel ett moraliskt, etiskt och relationsmässigt rent åt h.... Jag kanske ändrar min uppfatnning om det börjar bli en regel än undantag. Men nej tack!

  10. #10
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av plekis Visa inlägg
    Riktiga aktiva svenska fans? Brukar alltid vara värdelösa fakekonton man köper för väldigt dyra pengar. Rätta mig gärna om jag har fel och om du har möjlighet visa gärna för mig/oss i tråden att det faktiskt är riktiga människor. Förekommer väldigt mycket skitlikes och fans så jag hoppas du förstår att jag är skeptisk. Folk blir dagligen lurade på massa pengar på detta vis.

    Jag blir än mer fundersam när jag ser dina andra trådar tex http://www.seo-forum.se/showthread.php?t=9012
    I den tråden skriver du att man köper tjänster (tex fans) för en billig peng och sedan säljer dyrare (dyrt). Dom här likesen för en billig peng är väl knappast några riktiga svenska fans utan snarare fakekonton som kostar 100kr för 1000likes... Är det dom du säljer här på forumet nu?

    Hej! Ursäkta har inte sett att du har skrivit detta. Nej alla är riktiga och aktiva och alla mina kunder har blivit nöjda med de det fått Enkelt att se att de är riktiga också är att du kan kolla deras profiler och att de faktiskt gillar/delar/kommenterar dina bilder/statusar du lägger upp, självfallet inte alla men de som finner det intressant Men fake är dom inte.

    Det i den andra tråden är fake ja. Men det är för dom som vill att sin fanpage ska se "större" ut för en billig peng. Men det jag erbjuder här är till 100% Äkta svenska och aktiva personer!


    Hälsningar
    Simon
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  11. #11
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av gelki Visa inlägg
    Ni andra får tro vad ni vill men att sälja gilla länkar är ur min egna synvinkel ett moraliskt, etiskt och relationsmässigt rent åt h.... Jag kanske ändrar min uppfatnning om det börjar bli en regel än undantag. Men nej tack!
    Hej, ja alla har vi olika synpunkter på saker och ting. Men som jag själv ser detta så är det ett väldigt bra sätt att synas och veta att man finns. För det är ju i stort sett marknadsföring man får, samtidigt som man stärker sitt varumärke.
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-04-26 klockan 22:13.
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  12. #12
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av torkel Visa inlägg
    Hej Simon,

    Låter kanske intressant det här, beror ju lite på hur det fungerar, och det har jag förstått att du inte avslöjar i detalj, men jag undrar:

    1. Kan du garantera att DU (din tjänst) levererar minst det x antal likes som man betalar för. Jag menar, folk kan ju gå in och gilla något som en kompis gillar osv. Räknar du i så fall in även dessa likes i det antal du garanterar att leverera? Eller är det minst 100 "simon-likes" (om man betalat för det) + övriga organiska likes.

    2. Finns det någon som helst relevans för vilka som kommer att gilla vilken sida? Exempelvis, om jag har en sida om smink, kommer den då i första hand att gillas av en någotsånär relevant målgrupp, eller kommer jag få likes av en stor andel 60+ åriga gubbar? Bara för att ta ett exempel

    3. Kan man på något sätt till viss del välja inriktning, målgrupp etc...?

    För min del är jag inte intresserad av 1000 likes bara för att det ser bra ut, det tjänar mina verksamheter knappast mer pengar på. Hade varit guld om man kunde välja lite riktning så att säga.

    Du kan PMa mig också
    Hej, Ja det garanterar jag att jag levererar minst det antalet du beställer. Men brukar nästan alltid bli lite mer. Nej de räknas för de likes jag ger dig. Om du får andra som gillar din sida så dras det självklart inte av från de likes jag ska leverera. Men jag rekommenderar Inte att köpa likes av någon annan samtidigt. För då blir det svårt att hålla koll på hur många man har levererat.

    Jo lite går det väl att styra.. Du kan t.ex. bestämma om du vill ha mellan 17-35 eller 36-65. Beroende på hur din målgrupp ser ut. Men annars blir det en blandning av dessa.

    De "målgrupper" man skulle kunna välja är som jag sa nyss: En viss åldergrupp, yngre eller äldre och personer som bor i Stockholm. Garanterar inte att alla kommer från Stockholm.. Men Majoriteten.


    Nej dom flesta som är lite osäkra brukar beställa ett lite mindre antal likes och de flesta kommer tillbaka för mer efter det
    Senast redigerat av SucceedWithSeo den 2013-04-26 klockan 22:13.
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  13. #13
    Gustavkungs avatar
    Gustavkung Gustavkung är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2013
    Inlägg
    1
    Hur kontaktar jag dig för prov beställning Simon? Kan du fixa likes till en www adress också?

  14. #14
    snulles avatar
    snulle snulle är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2011
    Inlägg
    81
    Här får man tusentalks likes för 50kr http://50lappen.se/

  15. #15
    SucceedWithSeos avatar
    SucceedWithSeo SucceedWithSeo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av snulle Visa inlägg
    Här får man tusentalks likes för 50kr http://50lappen.se/
    Hej Snulle, är nog ändå 100kr, men ja man får tusentals falska utländska likes ja.


    Hälsningar
    How to Succeed With SEO, Get the best online!

  16. #16
    PSPSs avatar
    PSPS PSPS är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2013
    Inlägg
    2
    Hej Simon,

    Hur går det här tillväga?

    Maila gärna i retur.

    Per

  17. #17
    gelkis avatar
    gelki gelki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Sävedalen
    Inlägg
    141
    Citat Ursprungligen postat av SucceedWithSeo Visa inlägg
    Hej Snulle, är nog ändå 100kr, men ja man får tusentals falska utländska likes ja.
    Hälsningar
    Beror nog på två saker om man får mycket "skit" det är vem man anlitar och hur många på en gång.
    Själv jobbar jag mycket med btb och då blir fb ganska ointressant.

  18. #18
    Wheys avatar
    Whey Whey är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2012
    Inlägg
    63
    "Jag erbjuder att ersätta de svenska facebook likes som inte skulle vara riktiga upp till 2 veckor efter köp."

    Varför bara två veckor efter?
    Om du vet att det är äkta likes så behöver du väl inte ens oroa dig för att någon av dem skulle vara oriktig och dessutom kunna garantera det en lång tid framöver eller?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljer 100% aktiva svenska likes / twitterfollowers / youtube-views
    Av socialmarknadsforing i forum Sociala medier
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-05-14, 17:29
  2. Facebook likes till facebook page
    Av plekis i forum Sociala medier
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 20:17